Premiummerk Loewe meldt doorstart ook via advertorial

OpmerLoewe doorstart advertorialkelijk, deze advertorial -een als redactie vermomde advertentie- over de doorstart van Loewe, in het midden van een van de pagina’s van Telesport zaterdag j.l. Er stond geen advertorial boven, had wel gemoeten. Vermoedelijk vond de redactie van De Telegraaf dat-ie er afwijkend genoeg uitzag om niet als gewoon bericht te worden gezien. ”Het premiummerk Loewe heeft nieuwe eigenaars. De Duitse investeerdersgroep Panthera GmbH wil zich met het merk in de toekomst richten naar een breder en ook jonger doelpubliek, geïnteresseerd in design en techniek.” Zo bieden ze een instapmodel vanaf € 799 voor een 80cm beeldscherm. Omdat de advertorial niet te vergroten/lezen is, heb ik voor deze keer de tekst maar afgedrukt in de overlees.

Tekst advertorial uit De Telegraaf: ”Goed nieuws! Het premiummerk Loewe heeft nieuwe eigenaars. De Duitse investeerdersgroep Panthera GmbH wil zich met het merk in de toekomst richten naar een breder en ook jonger doelpubliek, geïnteresseerd in design en techniek.

Loewe start door en strijdt niet met de minste wapens. Ex-topmanagers van Apple, Bang & Olufsen, Hewlett-Packard en Dell doen beroep op de onschatbare know-how van Loewe en de nieuwste technologieën dankzij de samenwerking met Hisense (grootste HighTech-fabrikant van China, goed voor 12 miljoen televisies op jaarbasis). Hiermee is Loewe opnieuw klaar voor succes.

Jan Gesmar-Larsen, vroeger topman van Apple Europa, en Loewe CEO Peter Orre zijn verantwoordelijk voor de strategische oriëntatie. “Door onze krachten te bundelen, zullen we met de juiste productideeën, technologiepartners en marketinginitiatieven nieuwe doelgroepen en afzetmarkten bereiken”, verheugt Peter Orre zich.

Ook Renie Danneels, CEO van Loewe Benelux, is positief: “De combinatie van deze verse expertise en onze jarenlange ervaring laten ons toe opnieuw de juiste weg in te slaan. Ik wens ook onze partners te bedanken die Loewe altijd zijn blijven steunen.” Het gerenommeerde Loewe-DNA blijft natuurlijk bewaard. Loewe ademt design en staat al sinds 1923 garant voor beeld- en geluidsoplossingen van het hoogste niveau. Dankzij een aantal zeer aantrekkelijke instapmodellen (vanaf € 799 voor een beeldscherm van maar liefst 80 cm) wordt Loewe nu ook toegankelijk voor iedereen die zoekt naar de betere en toch betaalbare synergie tussen beeld, geluid en design.”

PS Leuk blog, Reclamewereld?

Lees ook:Lidl komt nu met advertorial als reclame-uiting in de media
Lees ook:Uniek: Bosley maakt alleen reclame voor vrouwelijke consumenten
Lees ook:Wat is er met ons eten gebeurd vraagt Zonnatura in spotje
Lees ook:Alcohol bij je en onder de 16? Dat wordt duur zegt overheid
Lees ook:Jarige Warsteiner-bier stunt met Mercedes A’s zegt reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website