Alleen de hoogtepunten van de 1ste helft dan, want de wakkere krant moet natuurlijk wel naar bed, eh, naar de drukker met de tweet-advertentie van Oranje fans. Het sportkatern van De Telegraaf is altijd actueler dan een advertentiepagina, ook al is de krant mediasponsor van de KNSB, net als ING, Nike, Unit4, Staatsloterij, Albert Heijn, Oad (v/h, oeps), PwC, Heineken en en 538. ”Samen genieten we van de weg naar Brazilië. Iedereen schrijft mee aan dit meest recente hoofdstuk van onze Oranjegeschiedenis.” Meldt de site Samen Schrijven We Geschiedenis/#SSWG van supportersclub Ons Oranje. Die club, de KNVB en de sponsors nodigen Oranjefans uit om samen verslag te doen van dit avontuur en zo samen geschiedenis te schrijven. Vandaag die twitterpagina in de krant vandaag (KLIK erop om wat te vergroten), de 2e helft staat op SSWG. Reacties konden/kunnen worden geplaatst op het online platform, mede mogelijk gemaakt door sponsors en mediapartners, waar verslag wordt gedaan van de voorbereiding van het team én de fans. ”Video’s, de mooiste foto’s, bijzonder Oranje- en fannieuws, de leukste social mediapost: alles komt hier samen. We vullen die aan met unieke winacties van onze sponsors en gave stadionactiviteiten, zodat we ook in het stadion geschiedenis schrijven. Jij kunt ook meeschrijven: gebruik #SSWG op Twitter en Instagram of reageer op de berichten op dit platform. En heb je nog goede ideeën voor het platform? Mail de voetbalbond dan via [email protected] ”
PS Leuk/goed blog, Reclamewereld?
Lees ook:Oranje voetbalt op WK, KNVB wil ‘samen geschiedenis schrijven’ meldt inhaker
Lees ook:Oproep: zet jouw foto op voetbal spandoek van Ons Oranje
Lees ook:Oranje Leeuwinnen in nieuwe advertentie fanclub Ons Oranje
Lees ook:Sponsors ook als fans blij met kampioenschap PSV meldt advertentie
Lees ook:Oranje sponsor ING feliciteert KNVB per advertentie met 125e verjaardag