Zorgen over de kwaliteit ‘First Worry Free Holy Soda’-spotje

Op You Tube zijn de reacties uitgeschakeld, ze moeten een vooruitziende blik hebben gehad bij de mensen achter het spotje voor het nieuwe frisdrankje Holy Soda van Sourcy. Dat wordt gepositioneerd als ‘The First Worry Free Soda‘ omdat het met ”100% natuurlijke ingrediënten wordt gemaakt én laag in calorieën is.” Zie ook FB. Misschien smaakt het door Vrumona gebottelde spul goed, en daarom draait het natuurlijk, maar dat spotje is very worrying, maakt de tongens los. Echt te erg, lang leve de naamsbekendheid. Durft het reclamebureau erachter zich te openbaren? Vast niet.

Lees ook:Arie Boomsma’s Bounty-spotje voor Holy Soda
Lees ook:Eetbare advertentie van Fanta is ook goed voor ‘t milieu
Lees ook:AH boycot Sisi, Royal Club, Sourcy, Chrystal Clear van Vrumona
Lees ook:Na Whassup van Bud Light de opvolger, Bud’s nieuwe Dude-spotje
Lees ook:Waar bemoeit die diëtist van Agis zich eigenlijk mee?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.