Advertentie Museum de Fundatie zegt iets met weinig tekst

Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix der Nederlanden opent vrijdagmiddag 31 mei in Zwolle de nieuwbouw van Museum de Fundatie, lezen we op de site. Na de officiële opening, is het vernieuwde museum vanaf 1 juni weer toegankelijk voor het publiek. Op deze eerste dag is de entree gratis en zijn de openingstijden verruimd van 10 uur ’s ochtends tot 10 uur ’s avonds. De opvallende advertentie hiernaast, uit dagblad Sp!ts vanochtend, heeft weinig tekst over wat speelt, laat staan beeld, en dwingt je zo de site op te zoeken. In de overlees meer over dat museum, want daarover vertelt de opvallende uiting natuurlijk ook niets. Van de museumsite geplukt: Museum de Fundatie bezit en beheert een omvangrijke collectie beeldende kunst die door voormalig Boymans directeur Dirk Hannema bijeen werd gebracht en later belangrijke aanvullingen kende met onder meer de kunstcollectie van de Provincie Overijssel. Collectie en tentoonstellingen zijn te zien op twee schitterende locaties: Kasteel het Nijenhuis bij Heino en het Paleis a/d Blijmarkt in Zwolle.

PS Do u like this blog?

Lees ook:Militair Museum wil geschonken objecten kwijt meldt advertentie
Lees ook:Art Cars nog steeds te zien in het Kröller-Müller museum
Lees ook:Ook in Amsterdam reclame gemaakt voor 16e editie Art Rotterdam
Lees ook:‘…Navel, billen, borsten, nú zie ik het ineens!’ is reclame Miró & CoBrA tentoonstelling
Lees ook:Mode-icoon Louis Vuitton wil museum in Parijs

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.