FNV maakt reclame voor ‘gewoon goed werk’ in kranten

De FNV is even van de voorpagina’s van de dagbladen af, maar verschijnt vandaag op de achterpagina’s om uit te leggen waarover in Den Haag wordt onderhandeld. Grappig is dat het lijkt alsof de vakbeweging strijdt voor een Engelse term, Decent work, in het Nederlands vertaald met Gewoon goed werk. En uiteraard moet de advertentie, in ieder geval achterop De Telegraaf en de Volkskrant geplaatst, leden werven. De FNV wil ook af van ‘doorgeschoten flexwerk,’ blijkt uit de tekst (verslechteringen van de WW en het ontslagrecht blijven voor de FNV in ieder geval onbespreekbaar, wisten we al). De pagina -KLIK erop om wat te vergroten- wordt afgesloten met een Q-code, die leidt naar het aanmeldformulier -en meer info- voor leden.

Lees ook:Meer kritiek op KRO’s Boer zoekt vrouw-wervingscampagne
Lees ook:Spaar ons pensioen roept de FNV nu tegen de senaat
Lees ook:ANWB-advertentie over meningspeiling kilometerprijs/heffing in de krant
Lees ook:‘Kritiek overheid op Vara-reclame in DWDD-muziekfestival’
Lees ook:Ahold-affaire: Deloitte aangepakt in advertentie van VEB

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.