Hak maakt reclame voor verpakkingsprijs speciale deksel

… en eens niet voor de inhoud. ‘Het EERSTE deksel dat supergemakkelijk opengaat!’ Zegt Hak. Dus niet voor DE eerste deksel, DIE, wat ik zou hebben verwacht. Maar dat hebben de reclamemakers vast goed uitgezocht. Maar terzake: dat bedrijf waar iedereen de groeten en meer van kan krijgen krijgt, won de Gouden Noot 2012-prijs voor de ‘meest innovatieve verpakking’, en dat wordt onder meer gevierd met een inhaak- advertentie in De Telegraaf vandaag. Het betreft de 1-2-open deksel die meteen ga uitproberen. De verkiezingen worden georganiseerd door de, nee, het, NVC/Ned. Verpakkingscentrum, opgericht in 1953), en een, zegt de site, ”unieke ketenvereniging op het gebied van verpakken, met een netwerk van 14.000 mensen en ruim 550 aangesloten ondernemingen.” Zie het NVC-persbericht.

Lees ook:1-2-open deksel HAK maakt mannenhanden helaas overbodig
Lees ook:The Winner is… adverteert op voorpagina van wakkere krant
Lees ook:Schaatsers bedankt voor ‘geweldige winter’ in advertentie
Lees ook:De ‘Anti-crisistherapie: That’s entertainment!-advertentie
Lees ook:Wilders ontbreekt in WNL’s Half 8 Live!-reclame Westrik

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website