Burger King en TomTom haken in op Project X in Haren

Je kon erop wachten, zegt Verse Reclame: de inhakers vooraf op het’ feestje’ Project X in Haren, dat zo uit de hand is gelopen. Als de adverteerders dát had geweten… (al hadden ze ‘t natuurlijk wel kunnen vermoeden). De inhaaksite zette de verschillende uitingen achter elkaar, maar er zitten er tussen die niet namens de gebruikte merken zijn geplaatst (of die van TomTom ècht is, is trouwens ook maar de vraag). Dus dat zullen ook de ‘gebruikte’ adverteerders niet op prijs hebben gesteld. Kunnen de makers worden aangeklaagd voor deze anti-reclame, vraag ik mij af.  ”Met een (onderhand) gewone Facebook-post, maar ook met Adwords kun je een hoop aandacht genereren,” aldus de site droogjes.

Lees ook:Actie Talpa TV met TomTom: commercials maken
Lees ook:Miljoen Moeders boos om spotjes met walrus en loodgieters
Lees ook:€115.000 voor STER-spot tijdens EK-finale, maar minder als Oranje ontbreekt
Lees ook:Filedienst klaagt TomTom aan over ‘misleidende reclame’ HD Traffic
Lees ook:TomTom-marketeer Ribbink Reclameman van ‘t Jaar

2 reacties op “Burger King en TomTom haken in op Project X in Haren

  1. Jacko Vliet

    Dat is toch echt de BurgerKing hoor..

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    @Jacko: Jeetje, goed dat je mij erop wijst, dank. Meteen de kop veranderd natuurlijk. Zo’n sterk merk, McDonald’s: zie ik een hamburger, tik ik blind McD op ;-)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.