Ryan Lochte zwom minder snel dan in spotje van Gillette

I’m Ryan Lochte and I’m here to finish first.” Zegt de Amerikaan nog in deze OS Londen-inhaakcommercial van Procter & Gamble-merk Gillette, gemaakt door reclamebureau BBDO New York. Maar dat liep anders gisteren even anders in de finale van de 200 meter vrije slag: de Fransman Yannick Agnel won en liet favoriet Lochte kansloos. Waarop Lochte sympathiek toegaf: ”Hij was gewoon te snel.” Ook sponsor Gillette had haar ster liever sneller door het water zien scheren. Maar ik heb een tip voor ze: maak een spotje voor de Franse markt met Yannick Agne ;-)

Lees ook:Briljante vang van honkballer of verkapt spotje Gillette?
Lees ook:De ocean over zwemmen voor OS Londen in spotje AT&T
Lees ook:Niet te filmen zo snel, die nieuwe RCZ-coupé van Peugeot
Lees ook:Rommelde Gillette met reclamefoto voetbal/handballer Thierry Henry?
Lees ook:Roger Federer en Tiger Woods in reclame voor schoenen (lijkt het)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website