Lidl-reclame voor prijs: weer ‘beste super in groente en fruit’

Nou ja, omdat driemaal scheepsrecht is, laten we deze jubel advertentie van Lidl zien: net als in 2010 en 2011 heeft de Duitse supermarktketen dit jaar de hoogste beoordeling gekregen in het ‘versrapport van onderzoeksbureau GfK.” In de schreeuwende kop in De Telegraaf van vanochtend wordt de Consumentengids van juli-augustus geciteerd. In de advertentie (KLIK erop om wat te vergroten), ze kunnen het niet laten, haha, twee aanbiedingen tot en met 18 juli: witte druiven en ijsbergsla. En, uiteraard, ‘zolang de voorraad strekt.’

Lees ook:Voorronde EK Beach Soccer in Scheveningen in de reclame
Lees ook:Het ’22% minder’-reclameoorlogje van Aldi en Lidl
Lees ook:Reclamewereld.blog noteert bijna 36.000 pageloads in juli
Lees ook:KPN-reclame: 500 mb en gratis Spotify P in maand juli
Lees ook:EK Voetbal Oranje Leeuwinnen start donderdag in Zweden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website