Ze werkten ook voor Duitsland, C1000′s EK-pechvogeltjes

De geluksvogeltjes van C1000 die na Oranje’s EK Voetbal-debacle werden omgedoopt tot pechvogeltjes, werken onverminderd krachtig, in hun nieuwe gedaante. Ze werden aangeboden aan Duitse fans, leuk bedacht door reclamebureau Alfred, en zie hoe effectief ze weer bleken. Ook de Duitsers exit EK, in de halve finale. Ze doen het vast niet, het is mooi geweest, maar stel: benieuwd aan wie C1000 ze gaat aanbieden a.s. zondag, voor de finale Spanje-Italië. Als ik het weet, zet ik mijn geld op de tegenpartij ;-)

Lees ook:Supportersreis naar finale bij winst op EK Voetbal U21 meldt advertentie
Lees ook:Gratis WK-finale tickets verloot: Rexona Men, Radio Veronica
Lees ook:EK Voetbal: volgt nu na ‘Ik, Zlatan’, boek ‘Ik Balotelli’?
Lees ook:Hé, de ASN Bank heeft ontdekt hoe belangrijk geld is in spotje
Lees ook:Loterijverlies maakt reclame voor strijd tegen Staatsloterij

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.