EK voetballers en veel zang in vogeltjesdans-single C1000

Supermarktketen C1000 heeft gisteren bij RTL Boulevard officieel de nieuwe campagne rondom het EK gelanceerd: de EK Voetbal-single van Wolter Kroes, Ernst-Daniel Smid en Yes-R, meldt vaksite Adformatie. Verschillende Oranje-spelers komen in bijgaande clip voor. C1000 is het derde merk dat een EK-hitsingle probeert te scoren na ING en TUC. C1000 begon afgelopen weekend al met een teaser-campagne van reclamebureau Alfred rondom de Geluksvogeltjes die klanten krijgen bij aankoop van 15 euro aan boodschappen. Later in de actie worden er ook spelersvogeltjes van spelers van het Nederlandse elftal weggegeven. Op basis van het centrale idee van de

Geluksvogeltjes ‘Met een beetje geluk, kan het EK niet meer stuk’, heeft Alfred van de vogeltjesdans een EK-single gemaakt, die – samen met de bijhorende videoclip – de rode draad van de campagne vormt. Alle spelers van het Nederlands Elftal komen in de clip voor. Het nummer is als single te koop en kan ook online worden gedownload. De videoclip wordt online gecommuniceerd, de verschillende tv-commercials zijn een compilatie van de videoclip, aldus Adformatie. PS Eind april werd bekend dat het merk C1000 na de overname door Jumbo op termijn zal verdwijnen.

Lees ook:ING hoofdsponsor Nederlands Elftal als opvolger zus Nationale-Nederlanden
Lees ook:Band Chef’ Special’s clip onderdeel Fight cancer-campagne
Lees ook:Winterkleren van je lijf getrokken in lentespotje Infiniti
Lees ook:Via commercials merken raden in Adfoquiz over kennis reclamevak
Lees ook:BOEH! Unibet haalt EK Voetbal-posters uit bushokjes; Justitie boos

3 reacties op “EK voetballers en veel zang in vogeltjesdans-single C1000

  1. Paul

    wat leuk al die reclame. heerlijk ik ben er dol op. lekker altijd tussen films door op tv, lekker op internet, lekker als filmpje met 30 seconden reclame in de bios, die bushokjes vol reclame, de landschappen vol reclame. Zal er in de toekomst ook nog wel reclame op doodskisten komen. HEERLIJK.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    @Paul: Als je meent wat je zegt, en daar geloof ik natuurlijk niets van, moet Reclamewereld toch wel je favoriete site zijn ;-)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website