Meer kritiek op KRO’s Boer zoekt vrouw-wervingscampagne

In ieder geval via twitter is er een berg kritiek gespuid op onder meer deze wervingsspot van de KRO. Van huilie, huilie, tot overdreven bangmakerij om leden te werven. Zaterdag was het de beurt aan omroepgoeroe Fons van Westerloo, in een interview in Het Parool. Op de vraag wie de slechtste in zijn vak was antwoordde Van Westerloo de bedenker van de die ledenwervingscampagne van de KRO -KLIK HIER OM TE ZIEN- over Boer zoekt vrouw. ”Het is volslagen flauwekul wat in het nieuwe spotje met Yvon Jaspers wordt beweerd. Boer zoekt vrouw stopt niet wanneer de KRO te weinig leden heeft. Als de KRO failliet gaat, is het programma binnen drie seconden aan  RTL of SBS verkocht.” En Van Westerloo, oud Omroepman van het Jaar en ex-medewerker/baas van Avro, AT5, RTL, SBS en WNL, kan het weten.

Lees ook:Yvon Jaspers in ‘stilte spotje’ voor zondag 4 mei
Lees ook:KRO: ‘Pearle misbruikt Boer zoekt vrouw in reclame’
Lees ook:Met bloemkoolactie haakt Dirk leuk in op ‘Boer Zoekt Vrouw’
Lees ook:Excuses Pearle aan KRO over Boer-Vrouw commercial
Lees ook:Dure bedreclamecampagne boer Gerrit en Inge in prullenbak beland

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.