We zien twee lichtpuntjes in de economie. Van de Toyota Prius

Zo, lekker rustig. Even geen Prinsjesdag-inhakers meer (zie berichten van gisteren). Maar nee hoor, Toyota speelt vandaag slim in op de reclamerust the morning after. In De Telegraaf (en wellicht ook in Spits en andere kranten) is een hele pagina gereserveerd voor de Toyota Prius. De nieuwe, die, claimen ze, méér kilometers per liter rijdt, met een bijtelling van slechts 14 pct. Maar het gaat hem natuurlijk om de kop(lampen): ”We zien twee lichtpuntjes in de economie.” Leuk.

Prinsjesdag 09 Toyota Prius

Lees ook:‘Grootste 14%-auto van Nederland’-reclame Prius Wagon
Lees ook:Hoerenloper of misdadiger: je zal maar Prius-rijder zijn
Lees ook:De hele rare reuzecommercial voor Toyota’s Familie Prius
Lees ook:Ontsnapt aan achtervolging door politie in spotje nieuwe Toyota Prius
Lees ook:Toyota Prius Wagon wordt steeds groter in animatiereclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.