Hup Holland Hup, laat de leeuw niet, enzovoorts. Onze leeuw krijgt het heel moeilijk vanavond, maar is dat niets vergeleken met het leed dat sommige echte dieren wordt aangedaan. Dierenhulporganisatie IFAW -voor mij een nieuwe naam trouwens- vestigt met deze dagblad inhaker temidden van de oranje gekte de aandachtop tal van bedreigde diersoorten. Doelstelling is het werven van donateurs, zodat er niet, bij het ontbreken van daden, in plaats van dieren, alleen maar woorden overblijven. De uiting is gemaakt door reclamebureau Rapp Collins.
Lees ook:Gorilla-leed: dierenbescherming geeft knappe draai aan Cadbury’s GrandPrix
Lees ook:Oranje leeuw en blauwe leeuw krijgen de kriebels van ING
Lees ook:Aston Martin wil scheuren in promo Xbox’ Forza Motorsport 4
Lees ook:Echte leeuwin voetbalt mee in WK2010-inhaak spotje van ING
Lees ook:Oproep: zet jouw foto op voetbal spandoek van Ons Oranje
Hallo, Ik ken het IFAW wel, goede organisatie. Advertentie nog niet gezien, maar vind hem wel creatief en grappig eigenlijk.
Toch een ludieke manier om de aandacht te vestigen op zon’n belangrijk onderwerp?
Mij stuur je niet zo makkelijk het Peter Bos in (Rapp Collins ken ik wel, goede organisatie, haha).
http://www.boomerang.nl/werk/elmiro/niet-weer-he/
laat de leeuw niet in zn hemdje staan
Arm beest zeg, maar eindelijk ‘ns wat oranjespam, moet ff kunnen (:-)