‘When four rings is all you need.’ Jammer, jammer. Niet van Audi, deze advertentie. Maar wel heel goed en alert. Vast door liefhebbers van het automerk gemaakt. En die zijn er genoeg onder reclamemakers. Tot nog toe hebben ze zich nog niet geïdentificeerd, dus kunnen ze er ook niet mee pronken. Het had een technisch hoogstandje moeten worden, eind vorige week, bij de Openings Ceremonie van de Olympische Winterspelen in Sotsji: het ontvouwen van vijf sneeuwvlokken naar de beroemde vijf olympische ringen. Maar er ging iets technisch mis, waar het in de generale repetitie nog was goed gegaan: de laatste sneeuwvlok weigerde dienst. Was zeker een gay vlokje, reden waarom de Russen ‘m niet mochten zien
Lees ook:Bederf Poetin’s feestje in Sotchi niet vraagt Amnesty in spot
Lees ook:Reclametrailer voor uitverkochte Holland Heineken House
Lees ook:Telegraaflezer kiest Heineken, KNSB en Gazelle als topinhakers Sotsji
Lees ook:Bibian gefeliciteerd met gouden plak Paralympics
Lees ook:Olympische Winterspelen altijd beetje gay geweest zegt spot