Om in dezelfde sferen te blijven: met boter en suiker was ik erin getuind. Had deze mooie -en zo relevante- Sint-inhaker bijna een creatie van het reclamebureau van Hans Anders genoemd. Waar je je vandaag dus niet hoeft te melden voor een gratis chocoladeletter, haha. Gelukkig wees art director Willem van Rooij mij er net op tijd op via twitter -wat blijft dat toch een leuk en vaak zo nuttig medium- dat-ie fake is. Had ‘m namelijk zelf bedacht en gemaakt. Hij verdient misschien de roe, maar krijgt iets lekkers van ons, een zak publiciteit. Misschien kan Hans Anders, of Pearl of Specsavers of noem maar een opticiën ‘m kopen van de maker (KLIK erop om te vergroten). Is die uiting waard, al heeft de knappe faker natuurlijk al genoeg plezier dankzij al die aandacht
Lees ook:Specsavers mag verkoopstaf Hans Anders belachelijk maken in reclame
Lees ook:Na Pearle reclame-aanval Specsavers op Hans Anders
Lees ook:‘Scheids, ga naar Hans Anders, man’ zegt Hans Kraaij Jr in spotje
Lees ook:Het zaadje en de brillenwinkel: geestig spotje 25-jarige Specsavers
Lees ook:John Cleese speelt Basil uit oude hitserie Fawlty Towers in Specsavers-commercial