”This is a Spec Ad, i’ve created in my spare time with the precious help of a bunch of very talented friends!” Zegt Alvise Avati uit Londen die dit nepspotje voor Coca-Cola regisseerde. Heel cool met actie, oorlog, de dood en romance, hij mag er trots op zijn. ”They may take our bottles, but they will never take our taste.” Spec Ad betekent speculatief spotje, gemaakt voor eigen rekening (en in Avati’s eigen tijd), in de hoop dat Coke er brood in zou zien. Forget it maar, zie zelf waarom niet. Ze hebben bovendien liever lieve ijsberen. De geleende muziek is van de film ‘Unstoppable‘ van Harry Gregson-Williams. Bron: Copyranter.
Lees ook:Jongens hebben lol met gooien condoombommetjes in spot
Lees ook:Axe biedt ‘naaktprins’ Harry excuses aan in advertentie
Lees ook:Vrolijk Amerikaans gezin maakt muziekmachine Coca-Cola
Lees ook:Supermarktmanager Harry mag niet geïnterviewd worden van Albert Heijn
Lees ook:Lelijke kersttruien maken prachtreclame voor Coke Zero