Romige kwark van Danio-reclame schiet De Opportunisten in verkeerde keelgat

Opportunisten Danio jogDanio uit spotjeTaste life to the full.’ Boeiende tekst, vinden wij bij Reclamewereld: ”Als ik deel, deel ik. Als ik verliefd ben, ben ik verliefd. Als ik reis, reis ik. Als ik drum, drum ik.” En dan, verrassend: ”Als ik geniet, geniet ik.” Haha. Van die romige kwark, bomvol met smaak, van Danio van Danone. Zie het spotje HIER op hun FB-pagina, we konden hun nieuwe commercial hier niet embedden om onduidelijke redenen. Jammer, natuurlijk, want ALS IK EMBED, EMBED IK ;-) . Ook De Opportunisten hebben natuurlijk ‘m langs zien komen. Zie bijgaande tekening maar van reclame-cartoonist Frank Pels (KLIK erop om te vergroten waardoor-ie goed leesbaar wordt). De Opportunisten is, in Pels’ eigen woorden, een ‘ietwat baldadige, speels-kritische’striplog over reclameen media die exclusief op deze site Reclamewereld verschijnt. De gepubliceerde strips zijn allemaal te vinden als je helemaal rechts boven op De Opportunisten tikt bij de zoekfunctie. Frank Pels is, eervol, een Legend van de Vea, de vereniging van reclamebureaus, vanwege zijn verdiensten voor het vak. Zijn eigen weblog De Opportunisten bevat nu columns en gedichtjes in plaats van strips.

Lees ook:Ook De Opportunisten gokken na ‘t zien van zeilersspotje Holland Casino
Lees ook:Die loterij en die ontbijtcrackers van Bolletje en De Opportunisten
Lees ook:Over die zeehond van de Belastingdienst willen De Opportunisten ook wel wat kwijt
Lees ook:Die man in de beha’s van Mora-spotje & De Opportunisten
Lees ook:Dat ‘aandeel in elkaar’ van de Rabobank getest door De Opportunisten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.