De Opportunisten vieren afscheid van ‘vingerlullen’ Nick en Simon van Simpel

Eindelijk weer eens blij zijn ze, de Opportunisten. Want ze menen echt nieuws te hebben ontdekt over die campagne van Simpel, de, volgens eigen zeggen, ‘snel groeiende aanbieder van sim-only abonnementen voor mobiele communicatie in Nederland.’ Met Nick en Simon als ‘vingerlullen.’ Zie de vorige strip erover maar.  Toen ze nog gewoon ‘grote lullen’ werden genoemd. KLIK op de strip van reclame-cartoonist Frank Pels om te vergroten, waardoor ie goed leesbaar wordt. De Opportunisten is, in Pels’ eigen woorden, een ‘ietwat baldadige, speels-kritische’striplog over reclame en media die vanaf begin dit jaar exclusief op deze site Reclamewereld verschijnt. De gepubliceerde strips zijn allemaal te vinden als je helemaal rechts boven op De Opportunisten tikt bij de zoekfunctie. Frank Pels is, eervol, een Legend van de Vea, de vereniging van reclamebureaus, vanwege zijn verdiensten voor het vak. Zijn eigen weblog De Opportunisten bevat nu columns en gedichtjes in plaats van strips.

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag.

 

Lees ook:Over die zeehond van de Belastingdienst willen De Opportunisten ook wel wat kwijt
Lees ook:De Opportunisten vallen over die man van die vlinder van Pearle
Lees ook:Spotje Gerard Joling voor Simpel tergt De Opportunisten
Lees ook:Die man in de beha’s van Mora-spotje & De Opportunisten
Lees ook:Voedselverspilling-campagne SIRE schiet De Opportunisten in verkeerde keelgat

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.