Categorie: "Campagne"

WC-papier op? Gouden tips Angel Soft in tv-spotjes

Overbekend probleem: wc-papier op, iemand in nood. Wat verzin om niet… Angel Soft in de VS zag het marktaandeel slinken en huurde een nieuw reclamebureau in. Opdracht: Tom Poes verzin een list. Het werd een serie grappige, heel korte commercials met tips. Hier eentje, in de overlees nog eens drie. Met een duidelijke boodschap, maar reclamegelul, natuurlijk, want hoeveel extra sheets je ook hebt, ooit

Paris Hilton is weer terug in de reclame, bij Carl’s Jr

Remember Paris Hilton en die verboden, want voor de VS te sexy, Carl’s Jr-hamburger commercial? Een klassieker was dat en heel vaak nageaapt in de reclame. Ze is terug in de branche. Geld genoeg op de bank, dus gewoon omdat ze het leuk vindt. En weer voor een burger, een, mondvol, Texas BBQ Thickburger, van Carl’s Jr’s. Paris wordt in het ‘I love Paris‘ geheten spotje voorgegaan door ‘badpak-

Aart de Luiaard de macho man in 2e spotje HoyHoy

Ben ik straks… de macho man.’ Hier de tweede tv-commercial van HoyHoy, een nieuwe site waar je verzekeringen kan vergelijken. De eerste commercial met Aart de Luiaard werd bijzonder goed bekeken op deze site, Reclamewereld. Aart de luiaard krijgt een nieuwe uitlaat en nieuwe dikke wielen in de nieuwe commercial, opnieuw erg leuk gemaakt door reclamebureau DDB & Tribal. Oja, over die auto, hier

NRC Q is net als jij vertelt advertentie in VPRO Gids

Na de Denim Cover van Marie Claire in de VS gisteren, aandacht voor bij NRC Q. Hoe jeans het nieuwe maatpak is geworden. ”NRNRCQC Q is wakker voor de wekker en kijkt vooruit. Vertelt ook wat er dagelijks gaat spelen en houdt het liever kort. NRC Q is net als jij.” Meldt de tekst van de advertentie die ik uit de VPRO Gids plukte. NRC Q? Met de Q van questions neem ik aan. Dat is de, zeggen ze ook zelf, ‘nieuwe toonaangevende digitale zakenpublicatie van Nederland’. Het gaat hier over bedrijven, de zakenwereld, je carrière en het combineren van werk en privé. ‘En dat alles mobile-first, dus gemaakt voor zowel telefoon en tablet als pc,” meldt de site. Niet gratis. Je

Man verandert, Gillette ook in 100 jaar scheren-spot

Man changes with the times. And we, we change with man.’ Zegt de Amerikaanse fabrikant Gillette in deze geinige commercial over 100 jaar scheren. Ook de achtergrondmuziek evolueert in die periode, van traditionele jazz, via disco en new age tot grunge. Geïntroduceerd wordt de nieuwe Gillette Body Razor, ‘our first razor built for the male terrain.’ Jeetje, lastig om te vertalen dat. Op de site lees ik dat-ie