Categorie: "Campagne"

John Travolta, de X-15-jet en Breitling’s Chronomat

Breitling TravoltaWelcome to my world’, zegt John Travolta uitnodigend in de advertentie van horlogefabrikant Breitling. En dat is natuurlijk niet die, na het zien van die docu op de VPRO, heel enge wereld van de Scientology Kerk ;-) . In de achtergrond een raketvliegtuig, een Amerikaanse klassieker. De uiting plukte we van de achterpagina van Elsevier, waar-ie vaak instaat. En een Chonomat 44 van de maker van ‘Instruments for professionals.’ De tekst onder de foto: ”In de hoofdrol: John Travolta, film legende en luchtvaart liefhebber. Gast ster: de legendarische Noord Amerikaanse X-15 die alle snelheids- en hoogte

Nieuwe ‘Worden wie je bent’-commercial Randstad ingesproken door Kim van Kooten

Wie je bent is niet bepaald door waar je vandaan komt, het gaat erom waar je naartoe wilt.’ Wijze woorden, uitgesproken door actrice/scenariste Kim van Kooten in de nieuwe commercial van Randstad met een sterke boodschap. Bijgaand filmpje van 55 seconden is onderdeel van de nieuwe cross-mediale (dus te zien in veel meer

Reclame maken voor reclameloze videodienst NLziet

TV-programma’s kijken zonder reclame.’ NLziet, wie kijkt daar eigenlijk ooit naar? Daarom gaan ze maar weer reclamemaken. Terwijl ze zelf geen reclame brengen, niet nodig, want betaal-tv. Grappig is dat. Maar er wordt kennelijk nog veel te weinig betaald. NLziet is de vorig jaar juli gestarte gezamenlijke streaming videodienst van

De zeemeeuw, beachvolleybal in Specsavers-spotje

Net op de Nederlandse televisie gezien, geestig weer. Nieuwe commercial van Specsavers, in de serie #SHGTS. Ter afwisseling van die saaie brillenverkoper uit Alkmaar. Nou, nieuw. Deze komt helemaal uit Nieuw Zeeland, en is van vorig jaar. Het spotje is daar ook gemaakt, of in Australië, waar ie ook op de buis was. Maar zo goed onderscheid is die accenten niet is. In voor Nederland aangepaste versie hebben ze er een

Gewoon een kroeg en geen beroemdheid in nieuw spotje Bavaria

Even wennen. De slogan ‘Zó, nu eerst een Bavaria’ is in ere hersteld (was even alleen, ‘Zó’). En even geen beroemdheid in deze nieuwe serie Bavaria commercials voor tv en online, die nog wel gemaakt wordt door hetzelfde reclamebureau, Selmore geheten. In die serie, waarvan bijgaand de eerste aflevering, volgen we ‘t dagelijks

‘Onmisbaar Brits drama’ op nieuwe zender BBC First exclusief bij KPN te zien

BBC First logo opnieuwJouw nieuwe bestemming voor onmisbaar Brits drama‘ meldt bijgaande promo voor de nieuwe zender BBC First, maar ‘voorlopig’ niet voor iedereen. Want sinds zaterdag j.l. exclusief gratis te zien bij KPN.  Bijgaande promo laat flitsen zien van mooie Britse series, detectives en drama’s zoals Wolf Hall, Silent Witness en The Musketeers. Klanten van KPN Interactieve TV, Telfort en XS4ALL hebben de

Wilfred Genee en Jan Boskamp in spotje Plus

Vullen of voeden? Variëren met groente en fruit adviseert de BN’er die overal verstand van heeft, Wilfred Genee. In een reclame snabbeltje voor Plus-supermarkt met zijn kompaan Jan Boskamp van VI-tv. Die natuurlijk voor het vullen gaat. Het zijn de ‘variatie voordeelweken.’ Dus ook een een variatie van ‘acteurs’ bij Plus ;-) . In de overlees een kort making of-filmpje voor fans van het voetbalduo. De

Feyenoord durft: adverteren voor seizoenkaarthouders

Als je geschoren wordt moet je stil blijven zitten, is een bekend advies. Feyenoord slaat dat in de wind, of, waarschijnlijker, ze konden deze advertentie in Metro vaFeyenoord in metro seizoenskaartenndaag niet meer terugtrekken en uitstellen tot een later moment na het dramatische verlies gisteren tegen PEC Zwolle. Maar misschien getuigt de reclame-uiting wel van veel durf. Dat het met de Rotterdamse

Pia Douwes maakt reclame voor opleiding musicaltalent met dank aan ABN Amro

ABN Amro Pia Douwes beterPia Douwes, die kei van een musicalzangeres en actrice van internationale klasse, begeleidt jong talent naar de rol van Billy Elliot in de gelijknamige musical, vertelt ons de advertentie vandaag in de krant van ABN Amro. Onder de kop ‘Pia is partner van de toekomst‘. De bank investeert met Douwes in musicaltalent, meldt de uiting van een hele pagina die we vandaag uit De Telegraaf plukten (KLIK erop om wat te vergroten). Om toekomstige sterren een duwtje in de goede richting te geven,