Categorie: "Campagne"

Vier acteurs in spotjes supermarkt Plus vervangen

PLUS krijgt een nieuw gezicht, vier zelfs!‘ Zeggen ze zelf. Hier de eerste online spot van de supermarktketen, nu met drie mannen en een vrouw; en vanaf 16 november te zien. Ook acteurs, maar anders. ”De vier huidige acteurs nemen na vier jaar afscheid. Enerzijds omdat er behoefte is aan een meer eigentijdse manier van acteren. Anderzijds is er een praktische aanleiding: niet alle acteurs hebben nog tijd

Enge onderwater selfies als reclame Sony Xperia

Sony Experia Underwater Selfie 1Sony Experia Underwater Selfie 2Take scary good selfies with…’ Net voor Halloween verscheen deze campagne in de Verenigde Staten, van Sony, voor de Experia. De Z3 neem ik aan. Dat is de smartphone die meer doet en grenzen verlegt, aldus de site: hardlopen in de regen of een duik in het zwembad op een hete zomerdag. Dankzij de hoogste waterdichtheidsbeoordeling. De enge uitingen-campagne werd gemaakt door reclamebureau Fitzco in Atlanta, USA, meldt AotW.

 

Sony Experia Underwater Selfie 3Sony Experia Underwater Selfie 4

Prachtig Rome in mini-docu over begeerte als reclame voor Martini

Ze werkte ècht in een bar in Rome, deze serveerster, Elena Mirela. En nu een beroemdheid in de nieuwe, internationale commercial van Martini, waarin zij de hoofdrol speelt. Regisseur Jake Scott had haar ontdekt in een café en benaderd voor de rol, meldt bron Creativity Online.  Het filmpje heeft de vorm van een mini-docu, of story-telling, en is dus niet zo heel reclamisch; een uitingsvorm die nu erg ‘in’ is in

The otheR side briljante interactieve video Honda

Alles heeft een andere kant.’ We spelen even leentjebuur, met bronvermelding uiteraard, bij site Dutch Cowboys, dat een hele knappe interactieve commercial van Honda, The otheR side, toont.  Met de Civic en Type R-concept. Sitechef/ oprichter Henk de Hooge,Honda the otheR side en tevens, onder meer, automotive blogger: ”Zo nu en dan duiken ze op ‘interactieve video’s’ maar lang niet altijd hebben ze een wow effect terwijl dit juist wel het effect zou moeten zijn. (…) Het is vooral de eenvoud van de video die hem zo geweldig maakt. Twee verhalen met een bijzondere interactiviteit die we nog niet vaak zo hebben zien toegepast. Klinkt het wat onduidelijk, geloof het, zodra je letter R indrukt ga je het zelf ervaren. Om de

Niks Luis Suárez of Bennie Jolink, nu èchte klanten in Beter Horen-spotjes

Beter Horen -marktleider en dat willen ze blijven- laat klanten hun persoonlijke verhaal vertellen. Dus niet meer Luis Suárez of Bennie Jolink, hoe leuk dat ook was. Maar Nelleke Verweij (58) uit Arnhem, in een mini-docu via, heel ‘in’ tegenwoordig in de reclame omdat dat echter overkomt, story-telling. Verweij is regisseur en in deze

Stewardess in reclame ‘private Volkswagen Jetta’

Isn’t it time for German engineering?‘ Vraagt ons deze Amerikaanse commercial voor de VW Jetta, volgens mij ‘t minst aantrekkelijke Volkswagen model. Daarom maar een ander model erbij gehaald, vermomd als stewardess. Met ‘Welcome aboard your own private Jetta‘-grapje. De wagen bevat standaard bluetooth en audio streaming

George Clooney met Jean Dujardin in nieuwe Nespresso-commercial

De NespressoWhat Else‘-campagne hervat, zeggen ze zelf, ‘groots’ met een eenmalige uitzending van een eenmalige commercial van 110 seconden. Met daarin uiteraard -en gelukkig- George Clooney. Maar ook de Franse acteur en Oscar-winnaar Jean Dujardin (o.m. The Artist en The Wolf of Wall Street). Zaterdagavond om 20.50 uur op de buis bij RTL4, maar nu dus al hier bij Reclamewereld.blog.nl te zien. In de nieuwe commercial wordt met

Michiel Romeyn parodieert BN’rs in nieuwe Centraal Beheer-spotjes

Voor de nieuwe campagne van Centraal Beheer zullen ‘twaalf bekende Nederlanders’ de komende zes weken een niet-alledaags duo vormen met een medewerker van de verzekeraar uit Apeldoorn, op het ‘meest bijzondere contactcenter van Nederland’. MeMichiel Romeyn Klokldt Fonk Online. Lachen. Lekker parodiëren dus. In bijgaande teaser -dus aandacht opwekkende video voor de publiciteit voordat de èchte te zien zijn- de totstandkoming van de serie die Michiel Romeyn voor Centraal Beheer/Even Apeldoorn bellen maakte. Hij kruipt in de huid van drie van de BN’ers die op het contactcenter zullen gaan werken, namelijk Paulien Huizinga, Hans Klok en Peter R. de Vries. ”Centraal Beheer is trots op haar medewerkers