Categorie: "Campagne"

Sweetos geen nieuwe smartphone maar snack zegt spotje

Gewoon lekker, zeggen ze. Zonder features. ‘Sweet innovation is here.’ Lief. Sweetos. Een nieuwe Amerikaanse snack  met kaneelsmaak (uh, tja) is net geïntroduceerd door FreetoLay. Smart, maar zonder camera, voice recognition, zelfs zonder zoommogelijkheden. Die durven dus. De commercial voor Sweetos werd gemaakt

Jachteigenaar knoeit met wijn en krijgt The Professional van Persil op zijn dek

Zie hoe-ie de eigenaar van een miljoenenjacht die net met z’n cabernet heeft geknoeid heldhaftig te hulp schiet. Henkel lanceerde haar wasmiddel Persil ProClean in de VS met een serie leuke commercials met daarin niemand minder dan The Professional. Zo gaat hij door het korte leven. ”Zeker een erg duur wasmiddel,”

Kinderen vitamine D aangesmeerd in advertentie Blue Band

In de ‘Elke dag het zonnetje in huis‘-advertentie in de wakkere krant vandaag meldt het margarinemerk Blue Band van Unilever in forse letBlue Band vit Dters dat 1 op de 3 kinderen een tekort heeft aan vitamine D. Zo blijkt uit een wetenschappelijk onderzoek onder 4000 Nederlandse kinderen dat gisteren werd gepubliceerd, lichten de kleine lettertjes onderaan toe. En opgroeien doe je het best met Blue Band, dat, juist ja, bevat. De zorgvuldig gekozen tekst van zaterdag uit De Telegraaf geplukte advertentie van een hele pagina (KLIK erop om ‘m wat te vergroten): ”Vitamine D draagt bij tot de instandhouding van normale botten en de normale

Messi en Drogba in spotje over… lekker eten van Turkish Airlines

Hij verscheen al in spotjes van Nike en Pepsi Max en voegde daar vorig jaar Turkish Airlines aan toen. Nee, niet Messi, a.s. zondag weer te bewonderen in El Clásico, maar Didier Drogba, de voetbalheld van de Ivoorkust. Even gemist, deze commercial, maar nu snel getoond. Drogba is weer terug bij Chelsea, maar bezet doorgaans de

Blakroc zingt voor mooie mannen (en vrouwen) in Prodent White Now-spotje

Blak en White in één commercial, haha. Prodent White Now Men is de ‘eerste tandpasta speciaal ontwikkeld voor mannen’, roept de fabrikant trots. ”Bevat Blauw Actief Schuim dat een direct effect creëert: je tanden zien er onmiddelijk witter uit vanaf de eerste poetsbeurt. Daarnaast heeft de formule ook een geleidelijk

Schone Zweedse lucht in de reclame bij Volvo

Volvo lucht 1Heerlijk rustige commercial, voor Zweedse lucht. Reclamelucht als het ware ;-) . Van Volvo. Maar er komt geen auto in voor. Ook heerlijk, nu we worden doodgegooid met autospotjes op de buis. De commercial maakt reclame voor Volvo’s CleanZone luchtfilter, die de lucht in de wagen reguleert en schoonhoudt. Wordt zeker geïnstalleerd in de komende nieuwe XC90. Als promotie (foto links) geeft het Zweedse automerk ook flesjes ‘Zweedse lucht’ weg

U kijkt nu naar deze advertentie zegt Volkskrant

Volkskrant u kijkt naar advertentieIn de dagbladen van uitgeverij Persgroep Nederland -de landelijke Volkskrant, het AD, Trouw en Het Parool- is al geruime tijd een campagne te zien, een sterke, die adverteerders moet aanspreken – en aantrekken. De kranten zetten zich in wisselende advertenties af tegen de effectiviteit van het investeren in reclame op de sociale media. KLIK erop om deze uiting wat te vergroten. Dagbladadvertenties krijgen namelijk ‘onverdeeld’ aandacht. ”Als de reclame in onze nieuwsmedia begint, gaat u niet even op Facebook om te