Categorie: "Campagne"

Ballerinas zwaaien met Kalasjnikovs in reclame Royal Danish Theatre

Wat die met AK-47s/Kalasjnikovs zwaaiende ballerina’s van het Royal Danish Theater nu precies willen zeggen in de fraai gemaakte reclamepromo is mij niet geheel duidelijk. Ze schieten ook nog op het publiek, op 01.17… Nou, daar gaan we dus maar niet heen ;-) . Enfin, reclamebureau Wichmann/Schmidt uit Copenhagen is verantwoordelijk voor deze mini-docu met een complitatie van alles wat het nationale theater daar te bieden heeft. De regie is van Casper Balslev, die

Hoe de Canarische Eilanden mistig reclame maken in een druilerig Londen

Regenachtig weer? Ideaal weer voor de reclamemakers van de Canarische Eilanden. Zie hoe ze de boodschap van de zeven eilanden over krijgen in een druilerig Londen, inspelend op berichten dat vakantiegangers veel bestemmingen tegenwoordig mijden om veiligheidsredenen en andere de voorkeur geven aan vakantie in eigen land. Via fog tagging -tja, hoe vertaal je dát- deed het Spaanse

Mozart, Christiano Ronaldo, Nike Football en de Mercurial Superfly V-schoen in spotje

Tja, maar El Kwallo schoot ‘m er wel in, die penalty. En nu mag Christiano Ronaldo weer opdraven in een Nike Football-spotje,  Speed Room. Met als opvallende achtergrondmuziek de ouverture van W.A. Mozart’s Figaro’s Huwelijk.  Voor de nieuwe, het is niet meer bij te houden, Mercurial Superfly V-schoen. ”In CR7’s house, speed gets its own room. Get the new Mercurial first, exclusively now in the Nike

Dries Roelvink weer eens in het geel in reclame Badkamerwinkel.nl

‘Een knalgele, schreeuwerige (web)winkel die ook nog eens belachelijk standaard scherpe prijzen hanteert?’ Dat is Badkamerwinkel.nl, zeggen ze zelf. En Dries Roelvink mag er weer eens reclame voor maken. En weer eens in ‘t geel, nu de badhandoek. ‘Nou, dat heb ik weer’, lijkt-ie te mompelen. Dat was lang geleden, zeg, negen jaar om precies te zijn, KLIK hierop: ANWB’s klassieker voor hun Wegenwacht Europa. En dan nu de badhandoek-klassieker-in-wording met Dries voor ‘A-merken

Is David Beckham krachtig of cool vraagt advertentie Biotherm Homme

Biotherme BeckhamEh, foutje. Die vraag gaat niet over reclamegezicht David Beckham, maar over Biotherm Homme zelf, meldt de advertentie in de Modespecial van dagblad Metro van vrijdag j.l. (KLIK erop om te vergroten). In de Special, surprise, surprise, ook een artikeltje over Beckham, ‘De Sexiest Man Alive‘ volgens  People Magazine. Van hoofdredacteur Karin Kuijpers van de advertorials, die ook al Robin van Persie van jeweetwel Hugo Boss Bottled mocht interviewen in Istanbul. Met Biotherm Homme ging Beckham voor enkele jaren een

De hamsters van Kia gaan ook al verbinden, met muziek, toont ShareSomeSoul-spotje

Help, de hamsters van Kia Motors America gaan ook al verbinden. Met muziek, natuurlijk: ‘The world needs more Soul.’ Dat verbinden gaat, in veel meer woorden zo, volgens Kia: ”We see the Hamsters bring different people and cultures together through the power of music, and put more positivity out in the world.” De maker van de geinige

Eric Cantona zwemt Kanaal over voor Kronenbourg 1664-spotje

It’s not where the seagull flies to, it’s how it gets there.’ De gevleugelde woorden van gekke vent Eric Cantona, de oud-voetballer/acteur. Na zijn aanlanding aan de Engelse kust, bij Dover, na het Kanaal overgezwommen te hebben (ja, ja, het is maar reclame ;-) ). En dat allemaal in een commercial van het Franse biermerk uit de Alsace, Kronenbourg 1664 van vorig jaar. Trek in bier heeft Eric, niet in een

Wees niet bang voor de tandarts-reclame van de tandartsen van NarcoDent

NarcodentOok bang voor de tandarts? U bent niet de enige.’ Meldt bijgaande ‘Je slaapt je er doorheen’-advertentie van NarcoDent in De Telegraaf vandaag (KLIK erop om wat te vergroten). Met een onbekende, naamloze jonge vrouw, als trekker in beeld die pas op de site over haar ervaringen vertelt. Want ook zij koos voor een behandeling onder narcose bij NarcoDent. Verwezen wordt naar de site Ik Ben Bang voor de Tandarts. NarcoDent heeft een landelijke spreiding, kent ‘n gratis intakegesprek en alle

Volwassen honden horen liever Beyoncé dan Beethoven onthult spotje Sony over onderzoek

Lol. ‘A scientific report investigating music preference in healthy adult dogs.’ Van de hand van Dr Anna Wilkinson, voor Sony Benelux. Serious business, lees maar hier. En hier is de behind-the-scenes-video te horen/zien. De studie is ondernomen ter gelegenheid van de lancering van de woefwoef  GTK-XB7  high power home audio speaker. Wilkinson is Senior Lecturer van de School of Life Sciences, University