Categorie: "Campagne"

Geen hamsters, maar katten runnen supermarkt Netto in spotje

We kennen de hamsters die zo nu en dan opduiken bij Albert Heijn, maar in Duitsland dacht supermarktketen Netto Marken-Discount: waarom niet profiteren van het gegeven dat zo veel mensen van katten en poezen houden… Laat ze een filiaal runnen als reclame. En je doet het goed of je doet het niet: heel wat bekende (gekloonde) poezen zien we heel gewoontjes boodschappen doen, zoals Grumpy Cat, Keyboard Cat, No No No Cat en Manu, de Japanse boks-sensatie. Leuk spotje van

The Beat of The Moment als spotje voor 538Gemist

”Begin je dag eens met een bommetje in bad, verander die bouwplaats in je privéstrand, haal een grapje uit met je collega’s en dans tot je niet meer op je benen kan staan.” Zegt een radiozender in een tv-commercial, een lange ook. 538 dus, voor 538/gemist. ”Beweeg samen met 538 op het ritme van de dag. Luisteren naar de hits van nu, voer met ons het gesprek van de dag en maak van die gewone momenten wow-momenten. We zijn er altijd en overal en zorgen dat je niets hoeft te missen.”

‘Scherpste private autolease deals’ in reclame van OsCar Lease

Mooie achternaam heeft die Oscar, zo relevant ;-) . Is hij de oprichter van OsCar Lease? Dat blijkt niet uit  de site over ‘de scherpste private lease deals van NOscar Leaseederland.’ Nogal een claim van Oscar. De advertentie plukten we maandag uit De Telegraaf (KLIK erop om te vergroten). Die site geciteerd: ”Wij vinden dat een nieuwe auto rijden niet duur hoeft te zijn. En dat je precies moet kunnen weten wat je elke maand aan kosten kwijt bent. Daarom presenteren wij OsCar Private Lease. Dat is autorijden tegen een vast laag

The Flintstones terug als reclamemakers voor Halifax Bank

Yabba Dabba Doo! Regelrecht uit Bedrock komen de nieuwste klanten van de Engelse Halifax Bank, The Flintstones. Fred en Wilma zijn dus terug na hun serie die oorspronkelijk te zien was tussen 1960 en 1966, om te laten zien hoe makkelijk het is om van bank te veranderen. Nou, als zij het kunnen… Met dank aan Warner Bros Consumer Products en reclamebureau Adam & Eve/DDB London. En aan ‘echt’

Find your wow, Sell your wow zegt Catawiki-spotje

‘Find your wow, Sell your wow’. Veel hoor ik over het succes van online veilinghuis Catawiki en ineens was daar een commercial, bijgaand. Op YouTube is de reactiemogelijkheid uitgeschakeld, vreemd genoeg. Maar een gefundeerde reactie las ik op vaksite MarketingFacts, van de hand van reclamecreatief David Brinks over het Nederlandse, maar internationaal snel groeiende onlinebedrijf. Zijn samenvatting van het door Brand Articulations gemaakte spotje: ”Voor mensen die Catawiki nog

Johnny Depp van Dior’s Sauvage-spotje niet sauvage volgens exen

Is de man, Johnny Depp, die reclame maakt -hier de lange versie, de director’s cut- maakt voor het geurtje Sauvage van Dior in het echte leven ook sauvage? Drie exen van hem roepen van niet. Amber Heard, zijn laatste ex, is alleen maar op zijn geld uit, volgens de advocate van Johnny Depp op de beschuldigingen van Heard als zou hij haar verschillende keren geslagen hebben. Gisteravond kwam-ie weer voorbij, Dior’s spotje voor Sauvage, de director/regisseur is Jean-Baptiste Mondino, de muziek is

Vakantiegangers de bananaboot in voor spotje Ohra Reisverzekering

Banana? Special price, only for today: 2 euro’s!…. Zo voorspelbaar als ze ‘m al een keer gezien hebt ;-) . Maar-ie blijft grappig, dit spotje met heldere boodschap van Ohra, over de hulp-behoefte op vakantie. Die (reis)verzekeraar lost alles snel op, met de HELP-MIJ!-knop in de OHRA App, zeggen ze. Dus ook op het strand.  De

 

Helloo kidshorloge met telefoon en GPS Track & Trace maakt reclame

Helloo horlogeNederlands eerste draagbare telefoon horloge & smart locator voor kinderen van Helloo Me. Was te zien in een advertentie deze week in dagblad Metro. Dankzij die gadget, nee, horloge, tevens telefoon met GPS Track & Trace, kan je kind ‘lekker onbezorgd spelen’, wil de advertentie ouders te overtuigen (KLIK erop om wat te vergroten). Volg ze via de hellOO App. De kosten? €129 voor het kleurige polsapparaatje, plus €7.95 voor een maand-abo, goed voor 50 belminuten, 150 mb data en free roaming. Eenvoudig bellen naar en vanaf de hellOO door je kind met de door jezelf ingestelde telefoonnummers. Track