Categorie: "Campagne"

Rob Lowe is een engerd in spotje DirecTV uit VS

Rob Lowe, de Amerikaanse acteur bekend van onder meer de tv-serie The West Wing, waarin hij de rol van Sam Seaborn vertolkte, snabbelt wel ‘ns wat bij in de reclame. Waarom ook niet. Nu als Creepy Man en als Super Creepy Man. Satellite-tv bedrijf DirecTV neemt het met hem op tegen de kabelaars in de VS in deze door

De bison, vader en zoon en de Subaru Outback

Een nieuwe autocommercial in de nooit eindigende (internationale) serie met jongetjes. Van Subaru. Niets maakt indruk op deze Amerikaanse jongeman, wat zijn vader ook verzint. Hoe mooi het land ook is, bij voorbeeld de Grand Canyon en ‘s werelds grootste bomen,The Redwood, niet. Dacht dat ze veel hoger waren. Totdat

Toch geen love story in NS-commercial met Leonard Cohen ontdekte Linda

Omdat het niet altijd gaat zoals je hoopt” kopte de site van Linda, dat een commercial van de NS in handen kreeg met een unhappy ending aan de recente love story. Met dezelfde song van Leonard Cohen erachter. Slim ingestoken door de makers, reclamebureau N=5, vermoed ik. ”In de beelden die NS International op televisie toont, krijgen we dat happy end waar we allemaal op zitten te wachten. Maar

Mens, wat ben je mooi, zegt Menzis in fraai spotje

Mens, kijk eens naar jezelf, adviseert ons zorgverzekeraar Menzis in een fraaie commercial. We moeten bewonderen hoe bijzonder we eigen zijn, van ze. De commercial, gemaakt door reclamebureau DDB & Tribal, mijdt elke verkoop erin en ook, zo veel mogelijk, acteurs. Het gaat de verzekeraar hier om de ‘leefkracht

Vurig spotje Nike met Cristiano Ronaldo heet ‘Fast’

Zet een Nike Football-spotje met Christiano Ronaldo op YouTube en de discussie barst weer los: is het de beste? Of de snelste? ‘Fast‘ heet deze fraaie commercial, waarin ie zich vliegensvlug weerplaatst op Mercurial Superfly-kicksen. ”Play with fire. Stay cool when they can’t catch up.”  Neem Pavel Nedvěd. Die zegt: ”Ronaldo is just

Frank Lammers als tuinkabouter in Jumbo’s groente en fruit-spotje

Waarom kiezen reclamebureaus voor een sul als hoofdpersoon, vroeg Carine Damen zich terecht af in een column op Reclamewereld. Enfin, acteur Frank Lammers gaat gewoon door als de ‘knorrige, niet zo snuggere vader’ -omschrijving van Damen- in de commercials van Jumbo. Nu als tuinkabouter. Dat ons wil laten weten dat de laagsteprijsgarantie van de super ook geldt voor alle groente en fruit

OndergoedLOL met klanten in reclame van Zeeman

Dit zijn ze. Onze klanten in ons ondergoed.” Geweldige mensen noemt Zeeman ze trots in bijgaande aardige commercial, want mensen die wél durfden als ondergoedmodel. ”Zij hadden het lef om voor onze camera te staan en te laten zien dat Zeeman goed ondergoed heeft voor iedereen. Met een collectie in alle soorten en