Categorie: "Campagne"

Vurig spotje Nike met Cristiano Ronaldo heet ‘Fast’

Zet een Nike Football-spotje met Christiano Ronaldo op YouTube en de discussie barst weer los: is het de beste? Of de snelste? ‘Fast‘ heet deze fraaie commercial, waarin ie zich vliegensvlug weerplaatst op Mercurial Superfly-kicksen. ”Play with fire. Stay cool when they can’t catch up.”  Neem Pavel Nedvěd. Die zegt: ”Ronaldo is just

Frank Lammers als tuinkabouter in Jumbo’s groente en fruit-spotje

Waarom kiezen reclamebureaus voor een sul als hoofdpersoon, vroeg Carine Damen zich terecht af in een column op Reclamewereld. Enfin, acteur Frank Lammers gaat gewoon door als de ‘knorrige, niet zo snuggere vader’ -omschrijving van Damen- in de commercials van Jumbo. Nu als tuinkabouter. Dat ons wil laten weten dat de laagsteprijsgarantie van de super ook geldt voor alle groente en fruit

OndergoedLOL met klanten in reclame van Zeeman

Dit zijn ze. Onze klanten in ons ondergoed.” Geweldige mensen noemt Zeeman ze trots in bijgaande aardige commercial, want mensen die wél durfden als ondergoedmodel. ”Zij hadden het lef om voor onze camera te staan en te laten zien dat Zeeman goed ondergoed heeft voor iedereen. Met een collectie in alle soorten en

Maandag ex-rotdag met mannengeur Axe zegt spotje

Gisteren een beetje overleefd weer? ”Je maakt meer dan 4000 maandagen mee in je leven. Verspil ze niet.” Luidt het vriendelijke doch dringende advies van een leuke nieuwe Engelse commercial voor mannengeur Lynx van Unilever, bij ons bekend als Axe. Want dat werkt ook goed op ellendige maandagen, willen ze maar zeggen. En

Geen gelul-humor in telecomspots Tesco Mobile

Zoooo eenvoudig, die boodschap. Verder gelul overbodig. Laat staan reclamegelul. Komt tot ons uit Engeland, van telecommer Tesco Mobile.Enough said is de slogan van enkele commercials met typisch Engelse humor die aan Monthy Python herinnert. Ze komen uit de koker van de Amsterdamse vestiging van reclamebureau