Categorie: "Campagne"

Kleed je Normaal-campagne Gap met Anjelica Huston en Elisabeth Moss valt verkeerd bij Buzz60

Misschien wel een van de meest onverwachte boodschappen van een modebedrijf” zegt Jen Markham van de Amerikaanse site Buzz60 in een soort column over de nieuwe ‘Dress Normal‘-campagne van The Gap in de VS. Erg cynisch is ze over de campagne met onder andere Anjelica Huston en Elisabeth Moss. Moss is natuurlijk bekend van

Chatreclame gemaakt voor Serviceforum van de NS

In de hoofdrol treinreiziger Britt_78xx en servicemedewerker Lennard_38 van het NS Serviceforum -als ze echt bestaan dan- in de advertentie vandaag van de NS. Het forum is er voor iedereen die iets weet of wil weten over reizen met NS. ”Vraag medereizNS Forumigers om tips, deel je eigen ervaringen met anderen of stel een vraag aan NS. Of je nou een goed boek zoekt of het beste treinabonnement, hier helpen we elkaar verder,” meldt de aardige advertentie in Metro. Om actief deel te nemen aan dat forum moet je wel een account aanmaken op die Serviceforum-site van de NS,

‘Mix & Match’-spotje Wehkamp met dagelijks variabele tag-ons

De tv-campagne van wehkamp die vandaag op tv begint wordt gemaakt in de cloud, meldt vaksite Emerce. De webwinkel kan tot het allerlaatste moment de inhoud van de commercial veranderen. Ter promotie van de najaars- en wintercollectie van wehkamp begint vandaag een tv-campagne waarvan de inhoudelijke opzet nog niet helemaal bekend is. De hoofdcommercial ‘Mix & 

Nederlanders geen ‘rentejagers’ meldt advertorial LeasePlan Bank

Spaargeld meestal  bestemd voor de vakantie‘, kopt een artikel vandaag in gratis dagblad Metro, maar ik ga voor een andere. In een wat andere lay-out dan de rest van de berichten. Want een zogenaamde adveLeasePlan advertorialrtorial, een combi van redactie en advertentie, gemaakt in samenwerking met LeasePlan Bank.  McDonald’s ging de bank voor in een serie advertorials in hetzelfde dagblad. De adverteerder hoopt hiermee meer aandacht te trekken dan met een ‘gewone’ advertentie. Niets mis mee, mits de stukjes duidelijk herkenbaar zijn als advertorials, dus reclame, en dat is deze advertentie (in andere kranten wordt het woordje ‘advertorial’ er meestal boven gezet). Deze gaat over sparen, logisch, gezien de activiteiten van de afzender (KLIK op de