Categorie: "Campagne"

‘Aandacht voor je nieuwe huis gesprek’ in Aegon-spotje

Het ‘Aandacht voor je nieuwe huis gesprek‘ is in de reclame bij Aegon. Gratis is dat. Want verliefd worden op een nieuw huis is goed, maar eerst de financiering rond hebben is beter, zegt de bankverzekeraar met slogan Aandacht voor je toekomst. Een adviseur beantwoordt (op de  site ontbreekt de ‘t’ – foei) per telefoon in 30 minuten al je vragen over je nieuwe hypotheek. De boodschap is helder in deze relatief

Strijd voor schone horizon dus tegen plastic soep onderwerp advertentie baggeraar Boskalis

BosKalis Schoon‘Het jaar 2015 mag dan prima zijn verlopen voor Boskalis, het maritiem concern gaat moeilijker jaren tegemoet’. Meldde het FD begin maart somber. ”De lage olieprijs dwingt tot kostenbesparingen en het uit de vaart nemen van schepen, zowel bij de offshore- als bij de baggeractiviteiten.” Maar vandaag is het een vrolijke dag voor het Papendrechtse bedrijf, met reclameslogan Creating New Horizons, en dat wordt gevierd met een advertentie in vele dagbladen -zie bijgaand, KLIK erop om te vergroten. Want een belangrijke dag in de strijd voor een schone horizon dus tegen plastic soep. De tekst: ”Als baggeraar en maritiem

Modellen zijn niet echt zegt Benetton over vrouwen in ‘Face of the City’-commercial

These models are not real. They are a combination of all the ethnicities that live in today’s cities, from Milan to New York, London to Tokyo, Berlin to Paris.’ Zegt Benetton, United Colors of Benetton, over hun ‘Face of the City campagne die door het internationaal werkende reclamebureau 180 Amsterdam is gemaakt. Het bedrijf, en ik laat het maar even onvertaald, want drukdruk, liet foto’s nemen van een groep door UCoB geklede vrouwen ‘who collectively represented

Anita Witzier is ‘verrast’ over Stella e-Bikes want volgt zeker geen reclame

Stella Anita W

Stella Fietsen. Waar hálen ze al die marketingcenten vandaan. Laatst zag ik een bijna witte advertentie van ze in de wakkere krant, heerlijk, maar nu is het weer reclamelawaai rond die stille fietsen. Zie uiting, KLIK erop om te vergroten. Met Anita Witzier dus, die ‘verrast’ is. Zegt ze ook in bijgaande, oh zo vrolijke commercial. Vast over haar reclame-inkomsten van deze schnabbel. Verrast is ze dat Stella de grootste is, danwel claimt te zijn. En de ‘beste’. De leveranciers van eBikes concurreren elkaar met reclame en acties de tent uit tegenwoordig. De reclame van haar schnabbel is Anita zeker ontgaan, als enige in Nederland ;-) . Zelf zou ik het leuk vinden als Anita verrast zou zijn over de lange levensduur van de accu’s van die fietsen van Stella,

Burger King bakt leuk eind aan McDonald’s-spotje

Zover was ‘t ook weer rijden… ‘Damn, Burger King! Back at it again with the McDonald’s bashing!‘ Sprak een ontstemde Carolyn Huang2 onlangs over dit hilarische Franse spotje. Dat ik meen ik jaren geleden al eens voorbij heb zien komen, en zelfs op Reclamewereld heb geplaatst. Maar niet meer gevonden. Gelukkig gaat er iemand in de verdediging van BK, namelijk Bigdanddodge, die zegt: ‘You can’t fuck

Ongeboren baby wordt gek van Doritos-spotje

Dit grappige spotje van Doritos, Ultrasound geheten, gaat over een ongeboren baby. Maar hoe zat dat met de geboorte van Doritos? ”Toen Hernan Cortez in 1521 Mexico veroverde, bestond de waardevolle buit uit meer dan alleen het Azteekse goud. Hij zag de Azteken genieten van een lekkere snack – de tortilla! Cortez nam deze snack mee van zijn reis en liet de rest van de wereld er kennis mee maken (waarvoor wij hem natuurlijk nog steeds dankbaar zijn!).” Zegt Doritos zijn NL-site.

Geen hamsters, maar katten runnen supermarkt Netto in spotje

We kennen de hamsters die zo nu en dan opduiken bij Albert Heijn, maar in Duitsland dacht supermarktketen Netto Marken-Discount: waarom niet profiteren van het gegeven dat zo veel mensen van katten en poezen houden… Laat ze een filiaal runnen als reclame. En je doet het goed of je doet het niet: heel wat bekende (gekloonde) poezen zien we heel gewoontjes boodschappen doen, zoals Grumpy Cat, Keyboard Cat, No No No Cat en Manu, de Japanse boks-sensatie. Leuk spotje van

The Beat of The Moment als spotje voor 538Gemist

”Begin je dag eens met een bommetje in bad, verander die bouwplaats in je privéstrand, haal een grapje uit met je collega’s en dans tot je niet meer op je benen kan staan.” Zegt een radiozender in een tv-commercial, een lange ook. 538 dus, voor 538/gemist. ”Beweeg samen met 538 op het ritme van de dag. Luisteren naar de hits van nu, voer met ons het gesprek van de dag en maak van die gewone momenten wow-momenten. We zijn er altijd en overal en zorgen dat je niets hoeft te missen.”