Eigen keukenmedewerkers moeten populariteit maaltijdboxen Hello Fresh opvijzelen in spotje

Het HelloFresh van de maaltijdboxen vindt het lastig om winst te maken als gevolg van heftige competitie van bezorgers van kant-en-klare maaltijden. Als paddenstoelen rezen ze uit de grond overal. Ook supers als AH roeren zich op dat terrein. Daarom is een nieuwe tv-commercial gelanceerd die een kijkje in de eigen keuken geeft. Wel heel reclamisch mooi allemaal. Zou het is de praktijk ook zo gaan? Het zijn eigen mensen in de testkeuken, zo wordt benadrukt. Maartje Frederiks,

oprichter van HelloFresh Benelux, geciteerd door vaksite Marketing Tribune: ”Bij HelloFresh werkt een team met veel passie en liefde voor lekker eten aan de receptuur van onze maaltijdboxen. Dat gevoel was de basis voor onze nieuwe tv-commercial en is iets dat we nog niet eerder hebben getoond in onze campagnes.” Deze campagne is gemaakt door reclamebureau XXS.

Lees ook:Flying Dutchman-reclame unieke samenwerking kledingmerk Gaastra en Rutger Hauer
Lees ook:HelloFresh heeft het even moeilijk, maar Jamie Oliver maakt graag reclame voor ze
Lees ook:Tien vrouwen in spotje voor Prada’s lente/zomercollectie
Lees ook:Met ‘The City’ lanceert Heineken weer prachtspotje
Lees ook:Maartje Paumen: met goud in de tas studeren bij Randstad

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.