Doutzen Kroes in reclame voor Wadden en Rivella

Omdat naturel wel zo lekker is.’ Rivella startte een nieuwe campagne waarin de ‘natuurlijke schoonheid van de Wadden’ centraal staat. En die van Doutzen ;-) . Samen met Friezin/topmodel Kroes gaat het frisdrankmerk ervoor ‘proberen te zorgen’ dat die schoonheid bewaard blijft. Kern van de campagne is de 1 fles = 1m2 actie: elke fles Rivella die deze zomer over de toonbank gaat, staat voor 1m2 schoon Waddenstrand. De campagne bestaat verder uit een samenwerking met drie
 

bekende Nederlandse bloggers. Zij gaan op ontdekkingsreis over de eilanden, op zoek naar het ultieme Waddengevoel. Al Wadden-hoppend ontwikkelt elke blogger een route met highlights die het unieke karakter van dit natuurgebied benadrukken. Zie ook het FB-bericht.

Lees ook:Sex sells, maar zelfs Rivella? (zet gebodypainte vrouwen in)
Lees ook:KPN, Bavaria-racing en Rivella zijn augustus-nominaties Loeki
Lees ook:Dove introduceert ‘Wat ik zo mooi vind aan… jou’-campagne
Lees ook:PlantBottle 22,5% van planten gemaakt meldt Cola-reclame
Lees ook:Reclame ‘grachtenplastic’ afwasmiddelfles Ecover misleidend meldt Reclame Code Commissie Albert Heijn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.