Senena Williams spreekt zich uit over vooroordelen in spotje Mini van BMW

Geen Black Power-uiting, natuurlijk, zoals Beyoncé tijdens de SuperBowl50-wedstrijd, want ‘gewoon’ reclame voor BMW’s Mini. De mooie Serena Williams trekt wel in de mooie Amerikaanse commercial ten strijde, maar tegen labelling, vooroordelen, en vertelt hoe ze die overwon/wint – en over haar motivatie. Haar

zwart zijn komt daarbij niet aan de orde. ‘Those who defy labels, define themselves,’ is de boodschap van haar en de autofabrikant, met het kleine karretje kan je dan ook gezien worden. Zelf heeft Serena een gele, zegt zij, met zo’n zwart-wit blokdakje. Meer over Serena Williams is hier te zien.

Lees ook:Gwen Stefani treedt op in nieuwe commercial van HP Computers
Lees ook:Serena Williams contra Moeder Natuur in Tampax-spotje
Lees ook:Serena Williams en Black Unicorn in Beats by Dre-spot
Lees ook:Serena en Venice Williams in reclamespotje voor iPhone 5
Lees ook:Condoleezza en Serena’s reclame voor NFL/US football

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.