Instagram-campagne ‘Play Fearless’ voor jonge vrouwen gelanceerd door Libresse

Wat nou, reclame maken voor maandverband en inlegkruisjes… ”Social media spel geïnspireerd op ‘truth or dare’ richt zich op jonge vrouwen,” luidt de subkop van het persbericht van Libresse vandaag. Het ‘wereldwijde hygiënemerk’ wil vrouwen tussen de 16 en 24 jaars timuleren om fearless in het leven te staan. De campagne speelt in op de populariteit van spelletjes en is geïnspireerd op het bekende ‘truth or dare’ mechanisme. Het Play Fearless-spel vindt plaats op ‘t Instagram-kanaal @LibresseNL, waar vriendinnen elkaar in speelkaarten kunnen taggen om uitdagende opdrachten uit te voeren of bekentenissen te doen. De campagne wordt omarmd door diverse social media-bekendheden, zoals Teske de Schepper, Veronica van Hoogdalem en DisforDazzle. Zij dagen om de week hun volgers uit met truths en dares of delen videocontent waarin zij gekke opdrachten moeten uitvoeren, aldus het persbericht.

Libresse is een handelsmerk van SCA, een internationaal werkend Zweeds bedrijf dat producten voor persoonlijke hygiëne, tissues, verpakkingen, papier en producten uit de bosbouw ontwikkelt en produceert. Aldus de site.

Lees ook:Nijntje maakt in China reclame voor KLM en Amsterdam
Lees ook:Sponsoring: Johnny Depp in opstand tegen Jack Sparrow-tandpasta
Lees ook:Tweets van Rooney en Wilshere blijken reclame voor Nike
Lees ook:Dove richt ’bewustwordingscampagne’ op moeders
Lees ook:Online experts kiezen beste reclamecampagne op social media

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.