Simkaart/GPS Vodafone-beveiliging fietsen bij Van Moof in de reclame

Boeiend, deze applicatie, gemeld per dagbladadvertentie, over de samenwerking  Vodafone Van Moof.  En nu citeer ik de site van Vodafone/Ready:  ”De broers Carlier zijn beiden industrieel ontwerpers, en zetten functionaliteit centraal bij het ontwerpen. De fietsen zijn daardoor minimalistischVoda Van Moof en erg stijlvol. Dat maakt ze gewild, ook bij dieven. En daarom vroeg VANMOOF zich af: “Hoe stoppen we de diefstal van fietsen?” VANMOOF ontwikkelde samen met ons een slimme Machine-to-Machine toepassing: een in het frame geïntegreerde simkaart en GPS. Gestolen fietsen worden daarmee snel opgespoord. Een technologie die VANMOOF straks wereldwijd kan uitrollen en ruimte biedt voor innovatieve business modellen, zoals bike-as-a-service. Het merk kan zo nieuwe markten aanboren en creëert zelfs een totaal nieuw productsegment in de fietsenwereld. Ook letterlijk in de wereld, want de mobiele techniek draait op het internationale netwerk van Vodafone en werkt wereldwijd zonder abonnementskosten.” Bijgaande advertentie (KLIK erop om wat te vergroten) plukte ik uit de Volkskrant.

Lees ook:Van Moof’s mooie e-bike reclame in New York
Lees ook:Stella Fietsen zegt ‘Bedankt!’ in advertentie over reclame en verkoopsucces e-bikes
Lees ook:Kans op Sparta e-bike ‘Cadeau van vandaag’ McDonald’s meldt advertentie
Lees ook:Zoeken naar nieuwe markt met hulp van ‘big universe’ commercial: de Apple’s iPad Pro
Lees ook:Vrouw met haar in de war volgt jazz saxofonist op in reclame Emirates

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.