Spannend ‘Night Flight’-spotje nieuwe Ford Mondeo

Spannende commercial. En een mooi voorbeeld van het nu in de reclame zo populaire ‘story-telling‘ bedacht om kijkers meer te boeien. Van Ford, voor de nieuwe Mondeo. De regisseur was Rob Cohen, bekend van The Fast and the Furious. De real-life stunt landing werd gefilmd zonder enige hulp van door computers gegenereerde effecten, melden de makers. De achtergrondmuziek speelt een

essentiële rol in de commercial getiteld Night Flight, want ook spannend en opzwepend, een mix van SLDGHMR: Open The Gates. . Zo blijft zo’n spotje nog beter ‘hangen’ in het geheugen van de kijker, denken we. Knap werk allemaal van Blue Hive in Londen, het verantwoordelijke reclamebureau.

De nieuwe Mondeo is later dit jaar te koop in Europa met veel nieuwe technologie, zoals Pre-Collision Assist met Pedestrian Detection, Ford Multi-Contour Seats met Active Motion massage function, and SYNC 2 connectivity. In het filmpje worden de Dynamic Led Headlights genoemd, die dus om de hoek kunnen kijken. Zie de making of, inclusief en interview met regisseur Rob Cohen hier.

Lees ook:Shirley Ellis applaudiseert met haar Clapping Song in Ford Focus met Active Park Assist-spotje
Lees ook:Awesome bedacht: Pinball-parkeren met Ford in Parijs
Lees ook:Hoe maakt Nike hoodie? Zie Tech Pack: Tech Fleece-spotje
Lees ook:‘Het beste of niets’ zegt Mercedes in spotje over A-Klasse
Lees ook:Losgeslagen paard, Mercedes-Benz, en de Night View Assist

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.