Aart de Luiaard de macho man in 2e spotje HoyHoy

Ben ik straks… de macho man.’ Hier de tweede tv-commercial van HoyHoy, een nieuwe site waar je verzekeringen kan vergelijken. De eerste commercial met Aart de Luiaard werd bijzonder goed bekeken op deze site, Reclamewereld. Aart de luiaard krijgt een nieuwe uitlaat en nieuwe dikke wielen in de nieuwe commercial, opnieuw erg leuk gemaakt door reclamebureau DDB & Tribal. Oja, over die auto, hier

meer; superauto is dat. Aart komt oorspronkelijk uit Brazilië, maar spreekt al een aardig woordje Nederlands, zei zijn werkgever in april dit jaar. ”Is zeer geschikt om de verzekeringswereld op z’n kop te gaan zetten”, was de eerdere toelichting. Hoyhoy is een complete relaunch van de vergelijkingssite verzekeringssite en vergelijkt auto-, inboedel-, opstal-, rechtsbijstand-, reis- en zorg- verzekeringen en je kunt er ook afsluiten.

Zit daar ook een grote verzekeringsgroep achter, zoals bij Independer? Geen idee. Het reclamebureau achter HoyHoy werkt in ieder geval ook voor verschillende Achmea-verzekeraars.

Lees ook:Aart de Luiaard geïntroduceerd in spotje Hoyhoy
Lees ook:Luiaard Aart moet wijken voor Willem de Mammoet in nieuw spotje Hoyhoy
Lees ook:Tim en Tom Coronel/Allsecur krijgen Loden Leeuw BN’rs 2014, ‘gewone’ LL naar HoyHoy
Lees ook:Die mammoet Willem van Hoyhoy, dat andere grote beest en De Opportunisten
Lees ook:Nu stemmen op nominaties Loden Leeuwen 2015

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.