Michael Bublé en Nina Simone zingen mee in ‘post-crisis feelgood’ spotje KPN

‘Feeling good’ wordt ‘Voel je vrij’ in een vrolijke  nieuwe commercial van KPN, met veel zang. Van onder andere Michael Bublé, Nina Simone en de Pussycat Dolls, maar ook met vaderlandse inbreng. En dat gevoel krijgen we niet dankzij de onverwacht vroege lente of de minimale conjuncturele verbetering, maar dankzij, ja echt, 4G. Op de vaksite Adformatie laten KPN en N=5, het nieuwe reclamebureau, weten: ”KPN is de eerste provider die met 4G heel Nederland beslaat. In de campagne laat KPN zien hoe zij met 4G heel Nederland met elkaar verbindt. De campagne maakt duidelijk dat je pas echt vrij voelt, als je verbonden bent met

de wereld om je heen. En dat maakt KPN mogelijk. Voor iedereen. In heel Nederland. Er is gekozen voor feelgood. Voor een post-crisis geluid. Een positieve toon waarmee KPN de rol pakt die haar betaamt; die van marktleider.” Dat feeling good is ook te zien in de buitenreclame-uitingen die het bureau maakte, aldus Adfo nog steeds.

Lees ook:Gerrit Komrij naar Salou gestuurd voor spotje Selexyz
Lees ook:SIRE’s eerste Tolerantie-campagne uiting staat in de krant
Lees ook:Kinderboekenweek krijgt nieuw gezicht: het boekenkind
Lees ook:‘Prinses Glimlach’ per advertentie bedankt door KPN
Lees ook:We moeten gaan beleggen van Triodos Bank, ja, beleggen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.