Gerard Joling en Jort Kelder in spotje autoverhuurder Sixt

BN’ers fileflirten erop los in stijlvolle en goedkope Sixt-huurauto,” kopt het persbericht. Gerard ‘Ik heb er geen pk’s meer voor‘ Joling en Jort Kelder spelen de hoofdrol in een nieuwe tv-commercial van autoverhuurder, eh, ‘mobiliteitsspecialist’ Sixt. Toen Jort reclame ging maken voor de Friesland Bank ging het goed mis daar, en Gerard is alweer exit bij Remia. Als dát maar goed gaat met Sixt! J&G vorm het reclame uithangbord voor de nieuwe campagne ‘Stijlvol & Goedkoop’, die de naamsbekendheid

van deze ‘rent a car’-onderneming moet vergroten. Daarnaast vertelt de spot dat het huren van een premium-auto er niet duur is. Neem nou die Mini (goedkoop, ‘vanaf’ €25 pd, maar: hoeveel komt er nog bij, los van de benzine?). Er volgen nog twee spotjes met Gerard en Jort, ook gemaakt door reclamebureau JWT. Bron: rechtstreeks.

PS Leuk blog, Reclamewereld?

Lees ook:Kans op oranje carwrap bij Sixt meldt WK inhaakspot
Lees ook:Jort Kelder en Gerard Joling in Sixt-spot voor BMW X-serie
Lees ook:Carshoppen maakt reclame voor occasion invoer uit Duitsland en België
Lees ook:Knappe WiFi-guerilla-reclame voor Sixt Rent-a-Car op Duits vliegveld
Lees ook:Reclame BMW-occasions: ”Alsof ze nooit de weg aangeraakt hebben’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website