Reclamemensen gaan weer af bij Klaverblad Verzekeringen

Dit is geen reclame voor… Want weer gaan ze af, de ‘merkstrategen’, maar ‘t hadden ook reclamemensen kunnen zijn. In dit door een reclamebureau gemaakte commercial voor Klaverblad Verzekeringen, dat energie moet gaan verkopen. Niet dus. Volgende week op tv te zien, dit spotje. De vierde in de serie alweer, maar de eerste hier op Reclamewereld. Werd gemaakt door BVH. Klaverblad Verzekeringen bestaat al sinds 1850, maar is desondanks geen bekende verzekeringsmaatschappij. Vandaar de campagne van het onbijzondere bedrijf achter het gelukbrengende klavertjevier, met als slogan: Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder. Bron: rechtstreeks. PS Over energie gesproken: waar is de Nederlandse Energie Maatschappij eigenlijk gebleven? In verzekeringen gegaan?

Lees ook:Doet Klaverblad niet-spotje over schade week later betalen
Lees ook:Greenchoice maakt geen reclame voor zonnecrème, maar voor zonnepanelen (en groene energie)
Lees ook:Korting van 25% gemeld in ‘lekker weg uitjes’-reclame Hema
Lees ook:Aart de Luiaard de macho man in 2e spotje HoyHoy
Lees ook:Energieleveranciers jaloers op Greenchoice vanwege onderscheidingen meldt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.