LOL. Een wat je allemaal mist als je de krant leest-spotje

Leuk is dit reclamefilmpje, uit België, om de kracht van kranten richting adverteerders te bewijzen. Ik ga er even vanuit dat alles eerlijk is gegaan, zoals weergeven, want rommelen zou zeker averechts werken. LOL dus: drie adverteerders kregen een privé-chauffeur voor een dag toegewezen door dagbladpromotieclub Newspaperwork, het Belgische equivalent van ‘onze’ NDP Nieuwmedia. Kunnen ze de krant eindelijk eens goed lezen… En meer zeg ik er niet over, zie maar. Werd gemaakt door ‘t Belgische reclamebureau Duval Guillaume. Chapeau. Bron: rechtstreeks. PS Wanneer doet het NDP weer eens wat origineels om de aandacht te trekken?

Lees ook:Commercial Belgacom bevat ouderwets spannende kindersurprise
Lees ook:Ai, verkeersongeluk gehad, maar had hij wel een Lazerhelm op?
Lees ook:Herinneringen gum je niet weg met een Alzheimer-USBstick
Lees ook:Belgische topvoetballer De Bruyne met Down-ogen in campagne
Lees ook:De Volkskrant gunt iedereen week gratis digiversie meldt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.