‘VROUW verslaat Margriet, die Libelle krijgen we nog wel…’

Flink agressieve advertentie gericht op adverteerders, in VROUW magazine van de Telegraaf Media Groep onlangs in vakblad Adformatie. Met een insectenmepper erbij plus mini-libelle boven de tekst. Uit de nieuwste Nationaal Onderzoek Multimedia/ NOM-cijfers blijkt dat VROUW qua bereik nu de tweede vrouwentitel van Nederland is, meldt de tekst onder meer. Margriet is voorbij gestreefd en de mepper mikt nu op Libelle als grootste Sanoma-zus. ”Goed nieuws voor onze trouwe adverteerders en een mooie beloning voor onze eigen inspanningen.” Maar, vraag ik mij af, is het fair om abonnementenbladen te vergelijken met een magazine dat standaard wekelijks gratis bij ‘s lands grootste krant wordt gevoegd?

Lees ook:Roze Mercedes A wint eerste Pink Ribbon Inhaak-award
Lees ook:Weg met die winter, haal de lente in huis met Libelle-spotje
Lees ook:Weet wat je waard bent test voor vrouwen in Women Inc-advertentie
Lees ook:Zes buurmannen maken reclame voor iPad, nee voor Libelle
Lees ook:Sanoma: over vijf jaar meer reclame uit internet-activiteiten dan uit print

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website