Hoe VW heet water krijgt in anti-namaak advertentie

Just because it works, doesn’t mean it’s fixed.” Niks namaak. De Zuid-Afrikaanse vestiging van Volkswagen -en welke automaker in welk land dan ook niet- vindt dat klanten originele VW-onderdelen moet aanschaffen voor hun auto’s als daar wat aan mankeert. Dat bracht reclamebureau Ogilvy & Mather in dat land op het volgende idee voor een advertentie. Via Adoholic.

Lees ook:Heel verhaal in drie foto’s als VW bedrijfswagens-reclame
Lees ook:Zeg het met kussens: reclame voor mondverfrisser Sargam
Lees ook:Happiness delen met Coca-Cola – en nu ook je blikje delen
Lees ook:Gullit helpt biermerk om fans voetbalteams te laten kiezen
Lees ook:Gewoon op ‘t tapijt rijden met Mattel’s Hot Wheels-autootjes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

Current ye@r *