Helderziende Dave weet angstig veel financiële info over je

Ik voel twee insecten op uw rug.” Begint de zeer helderziende Dave onschuldig, in dit filmpje met een ernstige boodschap: mensen bewust maken van het soms roekeloos delen van persoonlijke informatie. ”Waarzegger Dave weet wel heel veel te vertellen over de mensen die bij hem binnen stappen. Is hij echt helderziend of heeft hij gewoon een handig team dat realtime informatie van internet haalt?” Aldus David Brinks in zijn  Reclamereview op MarketingFacts over deze fascinerende Belgische reclamevideo over veilig internetbankieren, gemaakt door het eveneens Belgische reclamebureau Duval Guillaume. We verklappen verder maar niets.

Lees ook:Tiny & Lau in kerstfilmpje Bol.com (en Lau ontploft niet deze keer)
Lees ook:Kritiek op Trees for Travel-spotje: ‘Geen auto (Daihatsu) weggeven’
Lees ook:De vele filmgevoelens van een vrouw (reclame Prime)
Lees ook:‘Spotje hernieuwde Oilily doet denken aan SIRE-campagne’
Lees ook:MTV’s ‘Switch’ weer knap filmpje om jeugd milieubewust te maken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.