De fraaie ‘Je kan niet wachten’-slomo-spotjes van Wehkamp

Waar ‘stenen winkels’ het moeilijk hebben, gaat het goed met het voormalige postorderbedrijf. Topman Paul Nijhof van Wehkamp.nl ziet sinds het begin van de crisis een versnelde verschuiving van winkelen naar kopen via internet, zo zegt hij zaterdag in het AD. Op die manier sparen mensen volgens hem geld uit aan bijvoorbeeld parkeren. En mensen denken, al dan niet terecht, dat online kopen vaak veel goedkoper is, neem ik aan. Enfin, deze fraaie, in slomo opgenomen ‘Je kan niet wachten‘-commercials van Eerst wehkamp dragen vast goed bij aan het creëren van een kwaliteitsimago van de webwinkel. Meer in eigen beheer gemaakte korte filmpjes hier.

Lees ook:Wehkamp als ‘grootste online warenhuis van Nederland’ neergezet in spotje
Lees ook:Des Bouvrie’s viral voor woonverzekeringen Centraal Beheer
Lees ook:Met holenman in commercials van Geico spot je niet
Lees ook:Hoogste woord voor koekoek in nieuw Centraal Beheer-spotje
Lees ook:EK Voetbal-inhaker: bikini-girls Wehkamp ontregelen Franse team

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website