Je moet er niet aan denken, een wereld zonder Ikea-textiel

Vreselijk. Maar we zullen maar niet verklappen, wat je allemaal kunt gebeuren in ‘A World Without Textiles.’ Dat is de naam van het filmpje van twee minuten van Ikea, een zogenaamde teaser, als voorafje van de introductie in de VS van de vernieuwde catalogus. De muziek erachter is de bekende oude hit ‘Everything I Own‘ van Bread, nagezongen door de groep Maplewood. De grappige commercial is gemaakt door reclamebureau McCann in de VS, dat ook verantwoordelijk is voor de re-design van de catalogus. Het Zweedse woonwarenhuis licht bijgaand filmpje zo toe: ”At IKEA, we have a soft spot for the

soft parts. The fun and fluffy parts. The romantic and refreshing parts. The colourful and comfortable parts. The parts that put us to sleep, dry us off, help us relax and hide the stuff we don’t want to see. Without textiles, life is hard.” Een, haha. Bron: Adweek.

Lees ook:Ikea-advertentie over 204 nieuwe producten in catalogus
Lees ook:IKEA zegt sorry: vrouwen uit Saoedische catalogus gesjopt
Lees ook:Ikea maakt effectief reclame op de Keukenhof – met meubelen
Lees ook:Woonexpress bestrijdt Ikea met Hollandse bitterballen
Lees ook:Kosten Koninklijk buffet Ikea gaan af van te kopen product

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.