Waarom je een linkse Twix en een rechtse Twix hebt

Ideologies heet deze heel sterke en mooi gemaakte Amerikaanse commercial -de lange versie- voor het ook in NL te verorberen chocolademerk Twix van het Mars-concern. ”The absolutely true, non-fiction history of Twix,” zeggen de makers, reclamebureau BBDO in New York, met een dikke knipoog over deze rivaliteit tussen links en rechts. Het lijken wel verkiezingen, haha. De commercial wordt spoedig internationaal op tv vertoond.  ”The new spot tells the tale of brothers Seamus and Earl, who never got over accidentally breaking their company’s prototype Twix bar in two,” legt Co.Create alvast uit. Geniet (maar eet ze met mate ;-) )

Lees ook:Niet voor iedereen is koffie met een Twix dubbel genieten blijkens spotje
Lees ook:Stevie zingt als David Beckham Sky Sports-reclame maakt
Lees ook:Romige kwark van Danio-reclame schiet De Opportunisten in verkeerde keelgat
Lees ook:VVD-stemmers (‘ruim 2,4 miljoen’) bedankt in advertentie
Lees ook:714 metalen balletjes tonen 90-jarige BMW – in het museum dan

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.