G’zOne Commando-mobieltjes Casio weerstaan alles

Tough is smarter.’ Drie actie-commercials moeten laten zien hoe sterk de nieuwe G’zOne Commando-mobiel van producent Casio is. Niets, geen sport is te gek om ze mee te testen. De Amerikaanse spotjes zijn geregisseerd door Original’s Kevin Ward en eindigen telkens met het zinnetje “Shock resistant…water resistant…life resistant.” Het reclamebureau erachter is The Richards Group. Via Adverbox. Zie ook de overlees.

Lees ook:Kevin Spacey: vier hoofdrollen in American Airlines-spot
Lees ook:Rivier in stad gecreëerd voor Jeep Cherokee-spotje
Lees ook:Tijdens overhoren, wifiën en gamen de ‘Afgesproken’-spotjes van Nix18
Lees ook:Help! Deze markerpen kan wel héél goed tegen water
Lees ook:Gespierde Fiat Abarth-reclame dankzij 12 naakte vrouwen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.