G’zOne Commando-mobieltjes Casio weerstaan alles

Tough is smarter.’ Drie actie-commercials moeten laten zien hoe sterk de nieuwe G’zOne Commando-mobiel van producent Casio is. Niets, geen sport is te gek om ze mee te testen. De Amerikaanse spotjes zijn geregisseerd door Original’s Kevin Ward en eindigen telkens met het zinnetje “Shock resistant…water resistant…life resistant.” Het reclamebureau erachter is The Richards Group. Via Adverbox. Zie ook de overlees.

Lees ook:Kevin Spacey: vier hoofdrollen in American Airlines-spot
Lees ook:Help! Deze markerpen kan wel héél goed tegen water
Lees ook:Gespierde Fiat Abarth-reclame dankzij 12 naakte vrouwen
Lees ook:Stop nooit met het stellen van vragen zegt BBC World News-spot
Lees ook:Gevecht in een bar, maar dan onder water (spotje Spa Barisart)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

Current ye@r *