Reclame en anti-reclame voor Inholland in zelfde krant

Over reclame en anti-reclame, en dan tegelijk, in één krant. Nogal pijnlijk allemaal, maar kan soms gebeuren, want redactie en commercie werken immers gescheiden, zoals dat hoort bij een kwaliteitsmedium. Excuses voor de slechte kwaliteit van de reproductie van de Inholland-advertentie in de Amsterdamse krant Het Parool gisteren. Waarin Loek Buter, Event Manager van de Heineken Music Hall vriendelijke woorden spreekt over de kwaliteit van de stagiairs van hogeschool Inholland (meer ervaringen van werkgevers en studenten zijn hier te zien volgens de advertentie voor de Open Dagen van de school, die ook het schoolimago  moet oppoetsen). Sla de pagina met de advertentie om en de redactie van Het Parool brengt een fors verhaal, gekopt ‘Een website vol frustraties over Inholland.” Aan het woord Sebastian Tan (23) die de website inhollandschandalen.nl begon en zich uiteraard uiterst kritisch uitlaat over zijn school. Het Parool: ”De vijfde jaars student financial services management voelt zich geïsoleerd op school en omschrijft de organisatie als een web van langs elkaar werkende tutors, mentoren, studieloopbaanbegeleiders, examencommissies en klachtencommissies die hem alleen maar afhouden van zijn uiteindelijke doel: een diploma.” En dan te bedenken dat Inholland al een tijd worstelt met het (oude?) imago van ´diplomafraude, ondermaatse studies en torenhoge declaraties´…

Lees ook:Financial Times mag reclame maken met Barack Obama
Lees ook:Wilders, Ahmadinejad en Berlusconi gebruikt in yoga-reclame
Lees ook:Telefoongids/Gouden Gids stort zich op websiteverbetering
Lees ook:Ditzo maakt getruukt reclame met Roemer-interview in Het Parool
Lees ook:Geestige parodie Bob Dylan’s Chrysler-spot over America

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.