Hoe Philips-licht Ms Wernke omtoverde in een ochtendkind

Wernke is geen ochtendmens. Iedere dag is het weer een worsteling om op te staan, steeds weer met hulp van ma. Zou Philips’ Wake-up Light helpen om deze slaperig tiener op tijd naar school te krijgen? Die vraag stellen is ‘m natuurlijk beantwoorden, en al helemaal in een reclamefilmpje (in dit geval van liefst drie minuten). Maar toch is-ie erg aardig, mits alles ècht is, in deze ‘Make me a morning person‘-mini-docu, gemaakt door reclamebureau Tribal DDB in Amsterdam. De resultaten met het licht werden opgenomen nadat Wernke de speciale lamp ongeveer een week had gebruikt. En ze trekken mij bijna over de streep, als ochtendgrump. Creative Review.

Lees ook:‘We Surf’ heet mini-docu als reclame voor Sundek Beachwear
Lees ook:Bedrijf de liefde door een matras te geven zegt Ikea in spotje
Lees ook:Mini Rocketman Concept-car gelanceerd zonder mini-babes
Lees ook:‘Big, big little car’ – eerste commercial voor de Britse Mini uit 1959
Lees ook:Gered! Met het ‘morning after’-kussen van Axe reclame

Eén reactie op “Hoe Philips-licht Ms Wernke omtoverde in een ochtendkind

  1. J. Hillsland

    Het is echt waar! Onze ervaringen met het opstaan zijn zo natuurgetrouw mogelijk op het moment zelf, verfilmd. In ons eigen huisje. De buren waren er maar wat blij mee. Sommige scènes, de konijnen en het openingsshot waren niet live. Het interview met mij nadat ze de lamp een week had geprobeerd is helemaal live. Ze staat nog steeds iedere dag zelf op. Jammer genoeg met de koe… Ik haat dat beest!

    De moeder van Wernke Robbin.
    j.hillsland@gmail.com

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

Current ye@r *