Hoe Sparta van zijn sufferdjes-imago afkomt (elek. fietsen)

”Oh, ‘t is net een scooter, gaat vet snel…” Vorige week legde de product manager van fiestsenfabriek uit op BNR Nieuwsradio hoe het bedrijf van zijn, wat betreft elektrische fietsen, sufferdjes-imago af is gekomen. Door, simpel, véél mensen -en veel verschillende mensen, inclusief vooral ook wat jongere- ermee te laten fietsen. En om dan vervolgens, ook simpel en effectief kennelijk, dit soort commercials uit te zenden. Drie Sparta-spotjes van recente datum.

Lees ook:Fietsen en racen in superspotjes Samsung Mobile
Lees ook:Na Jumbo maakt Joop Zoetemelk in Retour de France-reclame voor elektrische Sparta fietsen
Lees ook:Aardige nieuwe ‘Generatie KPN’-spots belichten belangrijkste diensten
Lees ook:Kans op Sparta e-bike ‘Cadeau van vandaag’ McDonald’s meldt advertentie
Lees ook:‘Slimmer dan auto’-reclame Sparta e-Speed bikes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.