Een baby èn een poes in spotje eTrade, succes verzekerd?

En die baby heeft nog eens de stem van een volwassene ook, en die poet zit de hele tijd te niezen… Tjonge, zo’n commercial van online beleggingsadviseur eTrade -dat al veel langer met pratende baby’s werkt in de reclame- móet een hit worden bij het publiek van de SuperBowl. Dat viel flink tegen, net als dit spotje, trouwens. Deze, ook vertoond zondagavond j.l., zo mogelijk nog minder, haalde tenminste nog de 15e plaats op de PeopleMeter van USA Today. Zonder poes, met kleermaker. Het reclamebureau: Grey New York.  Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Bud Light wint: hondenspots scoren bij SuperBowlpubliek
Lees ook:Leuke vriendin, en wat gooit ze goed, in PepsiMax-spot
Lees ook:Reaguurders wensen Roseanne Barr dood na spotje Snickers
Lees ook:Reis met luchtschip van Grey Goose Vodka in fantastisch reclamefilmpje
Lees ook:Vrouw bestelt pizza is briljant spotje over huiselijk geweld

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.