Fraai Just do it-filmpje Nike met basketballer Lebron James

De klant is Nike’s Basketballdivisie, de sportman LeBron James, de man die even opduikt is Don ‘Miami Vice’ Johnson, en de muziek is de Rapsody in Blue van George Gershwin. Aanleiding: James stapte in juli verrassend over van de Cleveland Cavaliers naar de Miami Heat. Maar, zegt Nike: ”This isn’t about what LeBron James has done, or hasn’t done. This is about the difference between the expectations others may have of him versus the expectations he has of himself. What should he do? The answer is a question.” Meer informatie op genoemde Nike-site en op Facebook. Het mooie filmpje is als vanouds weer gemaakt door reclamebureau Wieden +Kennedy in Portland in de VS. Via TIR.

Lees ook:Nike’s ‘Bring Your Game’-promo met LeBron, Kobe, KD e.a. voor basketbal fans
Lees ook:Basketballers Kobe Bryant en LeBron James als poppen in heerlijke spotjes Nike
Lees ook:Geliefden rennen door de VS om elkaar te zien in Nike-spot
Lees ook:Dankzij adem topsporters lopen Nike Air-schoenen zo goed
Lees ook:LeBron James, Serena Williams, Gerard Piqué in Nike spot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.