Oom agent stopt snelheidsduivel in nieuw spotje Pearle

Erg grappig wat daar op de afsluitdijk gebeurt. De nieuwe commercial van Pearle Opticiens introduceert de Zichtgarantie, een nieuwe garantie. Oom de motoragenst denkt alles goed te zien met zijn bril, zo’n aso in zo’n snelle bak. Of toch niet… De concurrentie tussen de opticiens is volgens mij moordend op dit moment. Zo is de ene leuke commercial van Beter Horen amper op de buis of de volgende van Pearle, gemaakt door reclamebureau TBWA Neboko, dient zich alweer aan. Leuk voor de reclame inkomsten van de tv exploitanten, leuk voor de kijkers, leuk ook voor de bezoekersaantallen in de winkel? Of houden ze elkaar zo mooi stabiel? Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Jan Smit als nieuwe reclamegezicht Pearle Opticiens aangekondigd in spotje
Lees ook:Na de bom, de bankoverval in spotje van Pearle
Lees ook:Man met baard in ‘aandacht’-spotje Eye Wish Opticiëns
Lees ook:Nieuwste Pearle-patiënt: ‘Malloot, zeg, in die vrachtwagen’
Lees ook:Na boeven, tv-reporter en vlinder in spotje Pearle

3 reacties op “Oom agent stopt snelheidsduivel in nieuw spotje Pearle

  1. Drs G.

    Inderdaad erg grappig deze. Ga zo door Pearle.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Josje

    Hallo hebben jullie een idee hoe die motorpolitieman heet? Mijn vriendin denkt dat ze hem kent. BVD. Erg leuk spotje trouwens hoor.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.