Hadden we deze leuke inhaker bijna vergeten! Van Praxis: de Rouwafvalzak. We zagen ‘m over ‘t hoofd omdat we niet recent in een van hun zaken waren, want daar hangt-ie en is die zak te zien*. Ook media natuurlijk, in-store, zoals dat heet. En er was ook een erg leuke radio-inhaker, maar die hier reproduceren is technisch wat lastig (ligt geheid aan mij). Praxis biedt bijgaande ‘Rouwafvalzak’ van 1000 liter aan de ”symbolische” prijjs van EURO 88, haha (kost normaal €109). ”Kan je mooi alle oranje acties van alle andere adverteerders in kwijt,” laat het reclamebureau achter de actie, Doom & Dickson, ons weten. Maar niet weggooien, hoor, opbergen voor EURO 2012! Oja, DIT kun je er ook mee doen, zie de ‘concurrerende’ Red de Prullaria-actie van Eljo de Galan! En wat zegt zij? ”Wat doen we met de resten van oranje? Die bewaren we voor Koninginnedag of Carnaval? En als je dat niet ziet zitten, dan graag Return-to-Sender voor recycling op maat.”
*In de kleine lettertjes onderaan de Praxis/Rouwafvalzak-uiting staat: 1 telefoontje, binnen twee werkdagen opgehaald, inhoud 1000 liter, 60% wordt gerecycled.
Lees ook:Lieve Máxima-advertentie en Feesttompoucen inhaker Dirk op verjaardag
Lees ook:Koninginnedag: het Tape-Team van Praxis schiet te hulp
Lees ook:Koninginnedag: dienstregeling van de NS per advertentie
Lees ook:Mazda gooit Lifehammer plus model 2 in strijd als WK-inhaker
Lees ook:Met Praxis krijg je alles voor elkaar, ook op Valentijnsdag
Hij is leuk. En het maakt consumensen ook weer bewust van alle prullaria. Nu nog de aanbieders van prullaria bewust maken. Ik zou zeggen; ‘Praxis’, breng die zakken naar de gulle gevers terug. Zet ze voor de ingang van hun hoofdkantoren. Laat werknemers pas binnen als directie tekent voor ontvangst van de ‘bestelling’ en zegt wat ze er mee gaan doen. Zo combineren we de actie ‘Returntosender’ met de inhaker van Praxis en (ideetje) de logistieke kracht van TNT. Altijd positief denken:)
p.s. 1000 liter. Hoe groot is dat wel niet. Is dat de inhoud van een bodybag?
Hij is leuk. Al zitten er naar mijn smaak net iets tevéél grapjes in. De tekst in een pijlvorm, de B van Bouwafval die veranderd is in een R, de prijs die nu ‘EURO 88′ is geworden… (met name die twee laatste grapjes hadden van mij niet gehoeven). Less was in dit geval echt more geweest, als u het mij vraagt.
Geweldige inhaker! En echt aktueel want het was dit jaar wel heel erg met alle akties en promoties rond oranje. Een beetje teveel als je het mij vraagt.