En dan zijn er die ING-leeuwen weer, als vertrouwde inhakers. De een is op de schouders van de ander geklommen vandaag, aardig gevonden, om meer te kunnen zien bij de huldiging in de hoofdstad. Hoop dat ze later op de middag wel even van plaats wisselen, fair is fair. In de advertentie van de Hoofsponsor van Oranje zegt de ene ING-leeuw slechts: Helden! En de ander slechts: Welkom thuis! Zou dit de laatste WK2010-inhaker van ING zijn? Op naar het EK 2012 dan maar. Hoewel, tot die tijd valt er vast wat in te haken als Oranjesponsor dan.
Lees ook:‘Ze hebben gevochten als leeuwen,’ zegt ING in WK-inhaker
Lees ook:Oranje leeuw en blauwe leeuw krijgen de kriebels van ING
Lees ook:‘Winnen we van die cowboys?’ Vraagt Oranjesponsor ING
Lees ook:Echte leeuwin voetbalt mee in WK2010-inhaak spotje van ING
Lees ook:PerrySport’s reclame voor Oranje WK Voetbal-shirt
Ongelooflijk, wat een hoop geld ING heeft gestoken in al die dagelijkse dagblad-inhakers, terwijl ze elke keer slechter, saaier, oninteressanter en ongrappiger werden. Lieve hemel zeg, wat een onvoorstelbare creatieve armoe. Hoog tijd voor een nieuw bureau!!
@Pjotr: Ja, de inspiratie was duidelijk aan het wegebben, kon je merken. Niet onlogisch als je de klant kwijt bent waarvoor je zoveel hebt gedaan. Maar je bent natuurlijk ook wel erg beperkt bent in je creatieve mogelijkheden als je altijd maar vast zit aan die twee oranje leeuwen. En aan dat dialoog steeds. Net als jij ben ik ook heel benieuwd wat het nieuwe bureau (Ubachs Wisbrun/JWT) ervan gaat maken nu deze ING-periode is afgesloten met die WK-inhakers.