Seks, reanimatie en lingerie in bizarre reclame van Fortnight

Check for danger.” Dit is geen agressieve reclame voor een ehbo-cursus, zegt Herbert Blankesteijn op zijn site Videovolt.  ”Was dat maar zo. Het is een virale commercial voor lingerie van het Canadese merk Fortnight. Het werkt wel, internet gonst ervan, maar het is héél goedkoop in z’n exploitatie van seks.”  Dit is de lange versie. De bijbehorende site belooft per 1 juni meer. PS Sex sells, nietwaar Herbert? De vele hits zijn Videovolt, dat doorgaans over héél andere  zaken gaat, gegund (wat heet goedkoop, trouwens). Blankesteijn is o.m. bekend van zijn columns over internet op BNR Nieuwsradio.

Lees ook:‘Mijn papieren bootje’ en andere indringende klimaatinfomercials
Lees ook:Reclame condooms met ‘broeierige interactieve video’
Lees ook:Reclametrailer Duke Nukem Forever 3D (terug na 12 jaar)
Lees ook:Stand-in of Tom Cruise zèlf? Mission Impossible in Dubai
Lees ook:Homofobe spot van VS presdentskandidaat Rick Perry gaat viraal – mét geestige parodieën

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.