Ik wijdde er al een berichtje aan, met teasertrailer, vorige week: de nieuwe tv-campagne van Heineken, als follow-up de zeer succesvolle Walk-in Fridge-filmpjes. Zie deze nieuwe ‘Men with Talent‘-spot (van reclamebureau TBWA\Neboko), met verwijzingen naar vorige campagne. Erg geestig.
Lees ook:Allemaal weer stemmen op ‘Walk-in fridge’ van Heineken
Lees ook:‘Men with talent’ op SBS is ‘gewoon’ campagne Heineken
Lees ook:Snoop Dogg haakt geestig in op Heineken’s Walk in Fridge-spotje
Lees ook:Centraal Beheer/Muis winnaar mei-nominaties Gouden Loeki, gevolgd door KPN/Hond-Verlinde en Heineken/Men with Talent
Lees ook:Kwaliteit centraal in Heineken’s Heerlijkheden-campagne
haha, hij is weer leuk inderdaad. al doet het me wel een beetje denken aan:
http://www.youtube.com/watch?v=Akmj5cU-cEY
@Silla: Goed van jou. Nou je ‘t zegt, Silla, was ik alweer helemaal vergeten. Inderdaad, ook Men with Talent, ook bier …