Power to the mensen met gezond verstand, FNV, luidt de heading van een niet al te duidelijke dagblad- advertentie. Een man gooit het flitsontslag -pech: die term zagen we alleen niet meer terug in de media- als vodje papier in een prullenbak. De gewone tekst eronder maakt meer duidelijk. De FNV is trots op het bereikte resultaat, het inbinden van het kabin; de versoepeling van het ontslagrecht staat in de ijskast. De vakbeweging gooit er meteen een stunttarief tegenaan: word nu lid en betaal de eerst 6 maanden slechts 25 euro. Als dat geen koopje is!
Lees ook:FNV maakt reclame voor ‘gewoon goed werk’ in kranten
Lees ook:Bruto reclamebestedingen plus 9,4 pct in eerste halfjaar 2010
Lees ook:FNV beantwoordt vragen over sociaal akkoord meldt advert.
Lees ook:Koningin Beatrix ‘onverslijtbaar en standvastig’ zegt ING
Lees ook:Vier ook Europese verbod op dierproeven voor cosmetica