Baby en vader vechten om moeder’s aandacht in animatie Wilkinson

‘'Eens Gilette, altijd Gilette.'' Zo werkt het in de scheerbusiness, zegt Martin Bril in zijn column in Volkskrant Magazine. Wilkinson is volgens hem daarom een ‘'waardeloos merk.‘' Helemaal niet. En Wilkinson geeft de strijd tegen het Amerikaanse Gilette gelukkig ook niet op. Ton Goedknegt signaleerde op Adfoblog een inderdaad hilarisch (en lang, 2 minuten) animatiefilmpje van het Britse bedrijf van bureau JWT. Te leuk om niet ook hier te laten zien. In Fight for Kisses draait alles om het ‘gevecht' tussen vader en baby om de aandacht van moeder. Vader lijkt het af te leggen omdat baby nu eenmaal zo'n lekker glad huidje heeft. Er zit ook een game achter, hier te downloaden.

Lees ook:Baby Sling van Dorito en Bud Light’s Weego-hondje winnen SuperBowl-competitie USA Today
Lees ook:De vele gezichten van de man in de Wilkinson Sword-reclame
Lees ook:Telenor houdt contact, ook als je ziek bent
Lees ook:Die superpower Exobaby in dat Hyundai-spotje ben jij
Lees ook:Bram Moszkowicz moet en zal een Gouden Loeki winnen (LOI)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.